swanky Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Julegave fra HWB.no Endret 8. desember 2003 av swanky Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 OMFG!! drit billig!!! løp og kjøp(= Håper de får inn et stooort lass den 9.des da! står bekreftet 09.12.03.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 OMFG! Løp og KJØØØØØØØØØØØØØØP. beste tilbudet EVER! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Og hvis bare vi finner en 17" LCD og en 250GB harddisk på noen av julekalenderene i nærmeste framtid, så blir kanskje hw.no levelig for resten av oss... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Strupstad: Det betyr at de har det inne. Uansett, det burde jo være slik at alle som bestiller i dag (i morgen i 2 min til) får det kortet til den prisen. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Johoo , er glad som pokker for at jeg ikke bestilte 9600PRO som jeg planla! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Johoo , er glad som pokker for at jeg ikke bestilte 9600PRO som jeg planla! Hmm tror de har glemt å skrive: NB: Tilbudet gjelder bare i dag 9. desember 2003 og kun så langt butikkens lager rekker! Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Om kortet: http://www.vr-zone.com/reviews/FIC/A98P/ Lenke til kommentar
Dvd-jesus Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 åssn er dette kortet iforhold til powercolor sitt r9800 pro? Lenke til kommentar
AJ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Godt tilbud det der ja, men når jeg fulfører bestillingen står det at null varer er i handlekurven. Jeg får heller ingen ordrebekreftelse, er alt i orden eller bør jeg prøve mer? Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jaja gutter så ble det jul i år også for dere da Ser ut som det er mange om beinet på det tilbudet,jeg kommer ikke engang inn på siden,hehe Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er det mulig, kjøpte mitt for 4400,- se prisene kor de har sunket da. Er vel ett lite tilbud dette men allikevel. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hwb.no slår jo virkelig til med gode tilbud i år. Super reklame for en nystartet bedrift dette. Han som startet bedriften vet virkelig hvordan han skaffer seg "gratis" PR. Var det ikke han som startet Komplett også? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hwb.no slår jo virkelig til med gode tilbud i år. Super reklame for en nystartet bedrift dette. Han som startet bedriften vet virkelig hvordan han skaffer seg "gratis" PR. Var det ikke han som startet Komplett også? Jo, han som startet komplett(= Synes hwb har gått et skritt lenger enn sine konkurenter og gitt oss forbrukere det vi vil ha(= Nei til artic silver, hodetelefoner, prosjektor og hva det måtte være! Ja til raptor, 9800pro og LCD!! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hwb.no slår jo virkelig til med gode tilbud i år. Super reklame for en nystartet bedrift dette. Han som startet bedriften vet virkelig hvordan han skaffer seg "gratis" PR. Var det ikke han som startet Komplett også? Jo, han som startet komplett(= Synes hwb har gått et skritt lenger enn sine konkurenter og gitt oss forbrukere det vi vil ha(= Nei til artic silver, hodetelefoner, prosjektor og hva det måtte være! Ja til raptor, 9800pro og LCD!! Hehe du må slutte å syte over alle de tingene ikke akkurat _du_ har bruk for Folk har veldig forskjellig behov vettu... er nok mange som har lyst på projektor, hodetelefoner osv Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Godt tilbud det der ja, men når jeg fulfører bestillingen står det at null varer er i handlekurven. Jeg får heller ingen ordrebekreftelse, er alt i orden eller bør jeg prøve mer? Opplevde det samme, ordnet seg da jeg valgte vis varer før jeg gikk til kassen. Lenke til kommentar
CowboyBebop Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror de kommer med et 9800 Xt tilbud også. Venter på det! Lenke til kommentar
Myr Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Funka sikkert de korte der vuderer å handle (pga,en uheldig kortslutining i gamlekorte ) men vist dåkke kikkert litt på statestikken så har FCI A98P 16521 poeng og Sapphire Radeon 9800Pro 16591 men ligge lika vell så ligger Sapphire på andre i tabellen under FCI A98P på tabellen Eg har ett Sapphire Radeon 9700Pro og får ikke meir en 13800 poeng i 3DMark 01 menst her har dei klart 15332 uten å klokke hmm!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå