Gå til innhold

Star Wars sengesett

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde å søke etter "star wars bedsheets" isted, fant et utall med antydninger til star wars sengesett, spesiellt return of the jedi sengesett. Men alle hentydningene var inni nostalgiske beskrivelser av hvor blodfan personen var på 70/80-tallet.

"I had all the bedsheets, lamps, toy figures" bla bla bla..ingen plass jeg fant å kjøpe det...De er sikkert ute av produksjon for 20 år siden, og kan kun skaffes på auksjon for 2000 dollar elns. :thumbup:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det er nok til "en han kjenner". ;)

er nok til "noen jeg kjenner" ja... så nemmelig at de hadde spiderman-sengesett hos Hansen & Dysvik og det er egentlig det som utløste dette innlegget. Det nærmeste de hadde der var Lord of the Rings-sengeset......

Før pleide jeg å lese "Star Wars insider" hvor de solgte sengsett. jeg var dum nok til ikke å bestille da og har lett litt på nettet etter steder jeg kunne kjøpe det uten hell....

sambissen himler lett med øynene som kombineres med lett hoderisting hver gang jeg 'nevner' at jeg er på tittern etter sw-sengesett.....

:p

Lenke til kommentar

I god juleånd dro jeg frem Google og kjørte et omfattende søk.

Drukna bare i nostalgiske fortellinger om hvor diehard SW-fan den og den personen var, hvor mange leker, sengetøy, lamper osv de hadde.

Klin umulig å finne noensted å kjøpe sånt desverre..kanskje noen andre er

mer heldige.

Du kan jo søke selv på "star wars bedsheets" elns, skrive mail til noen av de nostalgikerne som har egne websites, og spørre om de vil selge sine. Usj.

Lenke til kommentar
har lett meg grønn etter dette på nettet uten å finne det, så nå henvender jeg meg til dere; er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Star Wars sengesett? er da spesielt på jakt etter Yoda sengesett....

:dontgetit:  :roll:

Jeg fant dette sengesettet, der blant annet Yoda er med (butikken sender til Norge!)

http://store3.yimg.com/I/linenstore-uk_1768_7731855

http://store.yahoo.com/linenstore-uk/cwswasgl.html

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...