Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mitsubishi Lancer 2008 1.5L. Et godt valg?

Valkyria

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å pensjonere Golfen min til fordel for en bil med litt bedre plass og litt mindre kjedelig utseende. Jeg syns Mitsubishi Lancer modellene fra 2007 og nyere har et veldig sporty design som jeg kunne tenke meg, og ser på finn.no at de er priset innen fornuftighetens grenser. Det jeg derimot stusser på med denne bilen er motoren som er i de norske bilene. Det er kun en 1.5L motor med 109HP og 145Nm med kraft i denne motoren. I forhold til størrelsen og vekten på denne bilen syns jeg dette høres meget puslete ut.

Er det noen som har erfaringer med denne bilen og kan si noe om hvordan den er å kjøre mtp akselerasjon og forbikjøringer? Bilen skal også noen ganger i året fylles med bagasje for ferieturer, og da hadde det vært greit om man ikke måtte kjøre i 3. gir i oppoverbakker for at motoren ikke skal drepes.

Jeg ønsker å kunne prøvekjøre denne for å finne ut av det selv, men det er ingen Lancere av rett årgang ute til salgs i min by for tiden.

Håper på innspill angående denne bilen og at de som har erfaringer med denne kan gi sine tilbakemeldinger om hvordan den er å kjøre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...