AfterGlow Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Face ID-trøbbel kan bety leveringsproblemer for den nye toppmodellen.Problemer med iPhone X' ansiktsskanning kan føre til mangel på telefonen Lenke til kommentar
Kantenstain Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Sånn derre derre Nintendo-strategi det derre der. Forresten; sist jeg sjekket med språkrådet så skal navn med små forbokstaver i starten av en setning ha stor forbokstav Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Overengineering? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Sånn derre derre Nintendo-strategi det derre der. Nei, det er nok ikke en strategi. Strategien til Apple er jo å kunne dekke etterspørselen under julehandelen, så dette er ikke annet enn negativt for dem. Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Kunsten å skape etterspørsel. Lag en kunstig mangel slik at det gir høyere status å eie den først, før du så åpner for massene. 4 Lenke til kommentar
Fire Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Jeg tror Apple overvurderer hvor mye folk bryr seg om denne gimmicken som Samsung har hatt på side telefoner siden Note 4. 2 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Jeg tror Apple overvurderer hvor mye folk bryr seg om denne gimmicken som Samsung har hatt på side telefoner siden Note 4. Det spørs helt på hvor raskt det går. Om det er slik at jeg ikke merker at funksjonen er tilstede, ved at telefonen er opplåst i det jeg har den foran blikket mitt etter å ha løftet hånda, så synes jeg dette er en helt utrolig funksjon. Om det er litt ventetid, ser jeg på det som en negradering, ettersom det er mulig å bruke touch-ID bokstavlig talt mens en tar opp telefonen. 2 Lenke til kommentar
kEXX Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Jeg tror Apple overvurderer hvor mye folk bryr seg om denne gimmicken som Samsung har hatt på side telefoner siden Note 4.Det spørs helt på hvor raskt det går. Om det er slik at jeg ikke merker at funksjonen er tilstede, ved at telefonen er opplåst i det jeg har den foran blikket mitt etter å ha løftet hånda, så synes jeg dette er en helt utrolig funksjon. Om det er litt ventetid, ser jeg på det som en negradering, ettersom det er mulig å bruke touch-ID bokstavlig talt mens en tar opp telefonen. Har s8+ selv, men bruker iris skanneren til å åpne telefonen. Låser seg opp med en gang, hver gang og er superrask. Har latt mange prøve å åpne den med iris'ene sine, aldri feilet. Ansiktsgjenkjenning kan alltids lures 1 Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Da er det vel bare å skru opp prisen enda mer, alltids en flokk som skal ha uansett pris. Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Skulle den gå i bakke på front nå med iPhone x, kommer garantert denne face id til og bli temmelig dyr og fikse + skjermen i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg