FLuAA Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Får blåskjerm, dumper fysisk minne, gjenopretter system og denne kommer opp Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Før skjedde dette 1-2 ganger i mnd... nå skjer det hver dag. Skjedde ikke i løpet av de mnd jeg brukte linux. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva er det egentlig du prøver å oppnå ved denne posten:)? Vil du bare rakke litt ned på windows eller vil du ha hjelp til å løse feilen? Du sier lite om hva du gjør når feilen kommer og hva slags feilmelding bluescreenen din gir. Du kan slå av det som kommer etter du har restartet pcen, det er bare en måte å sende feilinfo over til Microsoft på, anbefaler at du skrur av hele den opsjonen:) Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Sorry! Trenger hjelp... står skjer kun når jeg rebooter eller avslutter da kommer det blåskjerm emd dumping av fysisk minne. Mener at pc'n begynte å skape seg etter at jeg la inn daemon tools... kan det være årsaken? Endret 8. desember 2003 av FLuAA Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Mulig for høg FSB.........for høg spenneing CPU Hvilke settings har du i BIOS? Jeg var ute for det samme Endret 8. desember 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Alt er standard i BIOS pga jeg fikk ikke TT volcano 11 til å virke.... satte timings for lenge siden, men det skjedde ikek noe før lenge etterpå Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 En ustablitet blir mer fremtredene etterhvert maskinen fylles opp. Sett her om å øke spenningen? Desuten har jeg disablet mange ting i BIOS som Cache, Fast Write osv Lykke til Lenke til kommentar
talisar Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Forsvinner problemet igjen om du avinstallerer Daemon tools:)? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Mange måter å løse problemet på til alle andre som kan ha samme feil, men er det lurt å slette sysdata.xml? Endret 9. desember 2003 av FLuAA Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nå skal ikke jeg kritisere eller noe.. men det er unendelige mye som kan være feil... trenger mere info.. PS: Skrivebordet ditt var ufattelig rotete Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Hva som kan være feil da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå