Ed_Solheim Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sigma selger et kit med 2 objektiver som er utviklet spesielt for dslr.. Som vist for Sigma kamera her - men det finnes også for EOS og Nikon etc.. Er det noen som har noe kjennskap til disse objektivene? Hvordan er de sammenlignet mot f.eks. Canons nye EF-S objektiver? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 De er så nye at det neppe er noen her som har prøvd dem. De ser mer solide ut enn Canons tilsvarende, men om de er bedre eller dårligere ellers er umulig å si. Vil tippe at Sigmas 18-50 mm objektiv er bedre enn Canons 18-55 objektiv, men det er selvsagt ikke sikkert. Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Vet noen om Sigma sine objektiver passer på andre EOS kamerar også? Eller er de kun for digitale EOS? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det står om dette her: http://akam.no/art.php?artikkelid=3949 Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Vel... jeg klinte til og bestilte begge to... så da er det bare og vente på svar Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har du fått objektivene og prøvd de? Jeg lurer på å bestille dem. Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg ser at bhphotovideo har fått inn disse objektivene nå, og lurer på om du som bestilte de har fått objektivene og testet de ut enda? Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg kjøpte begge 2 i fra BH. God "value for money" deal som fungerer helt bra etter min mening - men jeg er på ingen måte noen expert.. (hadde jeg vært det så haddde jeg vel kanskje kjøpt noe annet...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå