Gå til innhold

verdivurdering 1år gammel TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål er selvfølgelig hvor mye det haster å bli kvitt den, og hvor god råd du har.

Jeg ville kanskje lagt den ut til litt over halv pris, men vært åpen for bud og satt ned prisen hvis det gikk tregt. Fjernsyn er et hardt presset marked, og det er ofte kupp-priser på nye fjorårsmodeller, så i det du åpner esken stuper verdien. Er ikke så lett å bli klok på Finn, mange fantasipriser der. Selv synes jeg det er kjekt å få salget unnagjort, og liker dessuten tanken på å underby kravstore tullinger, så jeg legger meg muligens litt lavt.

Lenke til kommentar

Utifra prisguiden ble TVn solgt for ca 10 000,- kroner tidligere i år da den gikk ut av sortemanget til butikker flest..

Om du har kjøpskvitteringen til TVn så har ny eier selfølgelig 5 års reklamasjonsrett fra butikk de også (altså 4 år for de siden TV er ett år gammelt), så det er det jo viktig å selge med TVn som ett godt poeng...

Jeg ville sagt minimum 5000,- kroner og heller la folk by oppover derifra.. Men i utgangspunktet tror jeg TV er verdt 7-8000,- kroner.. Men det er jo ett tøft marked å selge en brukt TV i, folk flest kjøper seg heller en ny TV fra forhandler og gidder ikke å spare ett par tusenlapper med å kjøpe brukt...

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Svært spenstige og optimistiske råd etter min mening. Selv ville jeg aldri gitt mer enn 50% av siste nypris for en TV, eller noen annen brukt dings for den del. Jeg tenker at svært få i dag vil kjøpe et brukt apparat med mindre det er spesielt interessant av en eller annen grunn, eller at prisen er svært god.

Ikke for det, man kan selvsagt ha flaks og treffe på akkurat riktig person, som absolutt vil ha akkurat den modellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...