Gjest medlem-329093 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg har problem med at min Samsung ATIV book 9 lite bærbar PC ikke får til å bruke trådløst nett. Har prøvd med mobil bredbånd router også men den faller ut på den og. Kjører nettverksdiagnose og får beskjed om at Windows ikke finner feilen. Hjemme hos meg har jeg aldri problemer med den nesten. Kan det være noe galt med PCen? Nettbrett og mobil funker fint på nett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Oppdatering: Jeg tror jeg har fikset det, leste en artikkel om problemet og fant ut at man skulle gå til nettverkskort innstillinger, og sette ytelse på nettverkskortet til maksimal under strømsparing, litt "hikke" når jeg først prøvde å koble til igjen men nå kan det se ut som jeg har en stabil kobling. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) Ok jeg trodde jeg hadde fikset det men datt ut et par ganger igjen. Tregt Wi-Fi på mobilen også. Men 4G funker fint så sitter og knoter på mobilen nå. Hva tror dere, skal jeg kjøpe laptop med 4G eller nettbrett med 4G? Endret 28. september 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 http://www.myfixguide.com/manual/samsung-ativ-book-9-lite-disassembly/ Wifi kortet er loddet til hovedkortet i denne. Så det går ikke å bytte til et bedre. Lite å gjøre enn å prøve andre drivere . Bytte kanal på tuter osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Det ble nettbrett med 4G Endret 19. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå