siDDis Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Jeg skal utdype hvorfor vi mener vi ikke har noen konkurrenter. 1. De fleste stopper på 10-50 forskjellige intensjoner, men vi svarer på mange tusen. Istedenfor å bruke pakkeløsninger for å bygge chatrotbot, så har vi laget vår egen arkitektur. 2. Ingen har like god feilrettingsalgortime for skrivefeil eller gramatiske feil. Her har vi laget vår egen algoritme som gir gode resultater. 3. Ingen støtter mer enn 1 språk. 4. Ingen forstår blanding av språk, f.eks norsk/engelsk eller enda verre, norsk/finsk. Svenskene er veldig glad i dette for de blir ofte bedre forstått enn hos en norsktalende kundebehandler. Men det er ikke bare teknologi vi er flinke på. 5. Vi kan levere produksjonsklar løsning innen et helt nytt fagområde med flere hundre intensjoner på veldig kort tid, under 2 uker. 6. Vi jobber med å bli ISO 27001 sertifisert, og har veldig høy fokus på sikkerhet. Selvsagt om du vet om eksempler som er live som matcher vår eller er bedre, så blir jeg glad for å vite om det Vi holder godt øye med våre "kjente" konkurrenter, og vi forventer heller ikke at vårt teknologiforsprang skal vare evig. Så vi investerer mye i fortsatt videreutvikling. Det vil komme mange nye hyggelige overraskelser og Norge kommer til å bli et forbilde for resten av verden igjennom denne teknologien. 2 Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Men den virksomheten som skjer i kommunene den er jo underlagt forvaltningsloven og de rettsprinsipper som følger av denne og annen lovgivning for offentlig virksomhet. Det som jo er det grunnleggende kravet, det er jo fraværet av all kreativitet og oppfinnsomhet fra saksbehandler og utøvelsen av et godt nok juridisk skjønn i forbindelse med saksbehandling og svartjenester. Hvis man ønsker å bruke IT til dette, så kan man gå gjennom og skrive ned et antall typiske spørsmål/svar dialoger, med "korrekte og kvalitetssikrede svar" og så kan man bruke en søkemotor til å finne fram i spørsmål/svar dialogene. Man kan også bygge opp en slik spørsmål/svar database etter hvert som virkelige spørsmål kommer inn. Hvorfor skal man bruke en maskin til å ivareta en "arbeidsutførelse" som er den stikk motsatte av det som lovgivingen krever? (Eller har denne svarautomaten innebygd et godt juridisk skjønn og god forståelse for forvaltningrettslige problemstillinger?) Hva slags spørsmål er det denne automaten eventuelt skal svare på som ikke er underlagt forvaltningsrettslige problemstillinger, og hvordan vet automaten om dette er tilfellet eller ikke? Endret 30. september 2017 av arne22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå