Dikky Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vi er noen gutter og jenter fra #hw.no @ undernet som har bestem oss for å lage VERDENS FØRSTE IRC JULEFORESTILLING!!! Vi har laget en egen IRC kanal på undernet kalt #juleforestilling. Her vil vi planlegge og diskutere forestillingen og relaterte ting. Dere er hjertelig velkomne til å joine. Vi har satt opp ett enkelt forum (takk til garbion) for bruk til å legge ut og drøfte stykket vårt @ http://tinyurl.com/yay9 RIS OG ROS MOTTAS MED TAKK! Og jeg ber dere pent om å poste der istedetfor i denne tråden angående tilbakemeldinger på selve stykket. Vi har enda ikke bestemt oss for når stykket vil bli framført, men jeg regner med at det vil skje før jul. Det kan enda være at vi trenger flere skuespillere, så hvis noen er interesserte ta kontakt på IRC. Uansett. garbion arbeider med en web side for stykket der vi planlegger ting som bildegallerier, informasjon om selve stykket, og hvor vi i ettertid vil legge ut logg fra forestillingen osv. Men, til denne siden trenger vi en logo .. er det noen som er interessert i å lage en? Post deres forslag her! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vis noen har lyst til å lage en logo (*håpe det*) så kommer jeg med farger og størrelse i morgen Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vis noen har lyst til å lage en logo (*håpe det*) så kommer jeg med farger og størrelse i morgen Kamprøveiaffal! Navnet som skal stå, er det "#juleforestilling", eller...? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kanskje det er lurt å poste i Web-design.... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kanskje det er lurt å poste i Web-design.... irc på webdesign? Du vet at irc ikke er web? Irc er multiplayer notepad Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vis noen har lyst til å lage en logo (*håpe det*) så kommer jeg med farger og størrelse i morgen dette er hva jeg snakker om...... Lenke til kommentar
zed Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Å Løh! Gidd pess a man, du vet je'griser'æ så gjævli. aiiith? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Irc er multiplayer notepad ROFFELOFFELOLOLOMFGHAHAHARLOLOLROFORLOLMAOLOLOMG Fordi den fortjente det. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har lagd en tråd i webdesign med info vis noen vil prøve seg med en logo. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hehe, ultrafett. Men hvordan vet dere at det er verdens første irc-juleforestilling da? Kan jo hende det er folk som har gjort dette før dere Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Hehe, ultrafett. Men hvordan vet dere at det er verdens første irc-juleforestilling da? Kan jo hende det er folk som har gjort dette før dere Bevis det! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hehe, den jobben overlater jeg til en annen...en som gidder å surfe nettet rundt konstant 24/7. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg er med (Hvis jeg får lov..? ) Kommer inn på kanalen imorgen den dag! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du vet at irc ikke er web? Irc er multiplayer notepad Gullkorn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå