Gå til innhold

Utviklere får portal inn i Telenor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de startet å rulle dette ut for noen måneder siden var det vel kun for bedrifter med over 100 ansatte.

Er det nå slik at alle får tilgang i oktober, og i så fall

... Kvisleis får eg tilgong ?

Eller med andre ord, finnes det noen lenker til hvor denne portalen kommer til å bo ?

Et annet betimelig spørsmål må vel være hvorfor Telenor allerede har rullet dette ut for pakistanere, men ikke nordmenn

https://developer.telenor.com.pk/user/register

Lenke til kommentar

Hei!

Det blir for alle som kan registrere en bedrift og litt for "hvem som helst". For bedrifts APIene det muligens litt begrenset verdi om det kun er 10 ansatte, men du kan jo lage en applikasjon som du kan selge til en bedrift med mange ansatte.

Dette er APIer for Telenor Norge som er tilpasset Norges stack og regulativer. Telenor Pakistan har en helt egen stack, men vi jobber sammen med dem på de globale APIene under paraplyen Telenor Group.

mvh

anne marte

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar, som profesjonell nysgjerrigper så liker man jo å rote rundt i andres API'er, å se hva som er mulig, så det høres bra ut.

Jeg forstår at Pakistan er noe helt annet, jeg bare kom tilfeldigvis over Telenor sine API'er i Pakistan, og stusset litt på at en hel del allerede ser ut til å være tilgjengelig der, og det eneste man må gjøre er å registrere seg for å bruke de.

Lenke til kommentar

Savner toveis sms apier fra telenor. Noen som vet om de har dette?

Hei,

Det finnes. Det er et produkt som heter SMS Aksess for bedrifter hvor man kan sende og motta sms'er på et bedriftsnr.

Om du tenker på å koble på vanlige private meldinger, var det mulig å teste det på Tadhack i fjor. Du kan se det i aksjon på minemeldinger.no

mvh

anne marte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...