Gjest medlem-329093 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Betyr det at alle episodene kommer på en gang eller kommer det en i uka eller noe? Tenkte å ta en "maraton" på den sesongen... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Nei. 2 episoder slippes ved premieren. Så er det en episode i uka til sesongen er over. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Nei. 2 episoder slippes ved premieren. Så er det en episode i uka til sesongen er over. Ok. vet du hvor mange episoder det kommer i sesong 2 da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Hva var egentlig skrekkscenariet i sesong 1? Statsminister fra MDG, eller russisk invasjon? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Hehe begge deler? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Nei. 2 episoder slippes ved premieren. Så er det en episode i uka til sesongen er over. Ok. vet du hvor mange episoder det kommer i sesong 2 da? 8 episoder. Derfor Totalbudsjettet er på 75 millioner kroner, ned fra 90 millioner på første sesong, som riktignok var to episoder lengre. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg slet litt med premisset i sesong 1. En russisk invasjon kan jeg godt være med på, men jeg kjøper ikke helt at både EU og USA er ok med det. Det innebærer tross alt at Russland får et taktisk overtak i Europa og alle oljeinntektene fra nordsjøen. Jeg ville nok skrevet om historien litt slik at det faktisk er en krigssituasjon mellom Russland og Vesten. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Da subber jeg like gjerne den gratismåneden hos Viaplay når serien har gått ferdig. Hater når de slipper èn episode av gangen Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Spartapus: Russland fikk ingen inntekter av dette, såvidt jeg har forstått plottet i serien. Minner om at under andre verdenskrig satt USA på sidelinjen da sovjetunionen fikk kontroll over Polen og den eneste vestmakten de avtalte det med var storbritannia, som kuppet møtet og tilbød polen til sovjet på bakrommet, for at storbritannia ikke skulle miste hellas for der er de kongelige nært i slekt med kongefamilien i storbritannia. misanthrope: Ja jeg tror jeg venter til hele sesongen er sluppet og tar et enmånedersabonnement jeg også... gidder ikke betale mer enn jeg må Endret 2. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Litt artig at dem spiller dayz Lenke til kommentar
ErikY Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Blir det en sesong 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå