ozone Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg har iPhone 6 med iOS 8.3 og har nettopp byttet operatør til Telenor. Har derfor byttet SIM-kort også. Jeg la inn manuelt det lille i mobilnett-menyen som skal til for at internett og MMS skal funke (og det funker), men telefonen har tydeligvis lastet ned en fil med automatiske operatørinnstillinger som den plager meg med hele tiden. "Nye operatørinnstillinger lastet ned, vil du installere nå?" "Ikke nå" eller "installér" Jeg har trykket "ikke nå" 20 ganger hittil, men begynner å bli lei. Går det an å finne den filen og slette den, evt. hindre telefonen i å hente slikt uten at jeg har bedt om det, evt. få slutt på naggingen uten å installere? (For noen år siden var jeg så dum å bruke en slik automatisk fil, med det resultat at jeg mistet mange verdifulle innstillinger i menyen, som å kunne velge mellom 2G/3G/4G direkte (noe jeg fikk tilbake med en annen operatør). Så å bare godta og installere er ikke aktuelt.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Legg dem inn. Innstillingene er nyttige og du mister ingenting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Skift tilbake til den operatøren du hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå