fjarle Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Huaweis kommende toppmodell ser ut til å bli en skikkelig råtass - og lettversjonen er kanskje alt sluppet.RYKTE: Kan Huawei Mate 10 bli en «bedre iPhone X» enn Apples? Lenke til kommentar
OnkelGrusom Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Håper virkelig at Mate 10 pro kommer her på berget. Mate 9 pro er den beste telefonen jeg har hatt. 4000 mah batteri i den også 3 Lenke til kommentar
T. Henriksen Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Dessverre kan ANDROID aldri bli like bra som IOS. IOS er hestelengder foran........ Ferdig Lenke til kommentar
K4O5P4I2 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Det er helt feil å sammenligne Huawei med noe tredjeklasses skrot. 7 Lenke til kommentar
HrOnsdag Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Får den iOS? Ikke? Na er svarte : Nei! Den blir ikke en bedre iPhone X enn iPhones... Hadde inntil nylig en Huawei P9 og slet med å få den til å fungere. Varslene fungerte bare sporadisk, bluetooth-synkroniseringen til Fitbit datt ut hele tiden, pluss diverse andre små irritasjonsmomenter. Noen kjappe søk på DuckDuckGo fortalte meg at dette var helt normalt og at det er nesten umulig å bli helt kvitt... Nå har jeg en iPhone 7 og absolutt alt fungerer som det skal. Lenke til kommentar
HrOnsdag Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Får den iOS? Ikke? Na er svarte : Nei! Den blir ikke en bedre iPhone X enn iPhones... Hadde inntil nylig en Huawei P9 og slet med å få den til å fungere. Varslene fungerte bare sporadisk, bluetooth-synkroniseringen til Fitbit datt ut hele tiden, pluss diverse andre små irritasjonsmomenter. Noen kjappe søk på DuckDuckGo fortalte meg at dette var helt normalt og at det er nesten umulig å bli helt kvitt... Nå har jeg en iPhone 7 og absolutt alt fungerer som det skal. **Da er svaret Lenke til kommentar
Benjamin Olstad Haukås Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Dessverre kan ANDROID aldri bli like bra som IOS. IOS er hestelengder foran........ Ferdig Dette blir nok litt feil. Android og iOS er vidt forskjellige operativsystemer med hver sine goder og ulemper 7 Lenke til kommentar
Kjetil Kusch Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 "Men det som ikke er som vanlig er lysstyrken på dette glasset. F/1.6 er det så langt bare LG av de større elektronikkprodusentene som har beveget seg ned i." når det gjelder blenderåpning så er det beveget seg opp i.. Lavt tall=høy blender 1 Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 I motsetning til Iphone og Samsung lager Huawei solide telefoner med store batterier. Mate 10 har jeg virkelig lyst på selv om jeg synes mate 9 er en strålende telefon... 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Dessverre kan ANDROID aldri bli like bra som IOS. IOS er hestelengder foran........ Ferdig Så har du oss som daglig bruker begge deler og vet at dette er så langt fra sannheten man kan komme. Voks opp. 4 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Mate 9 Pro er så absolutt den beste mobiltelefonen undertegnede har hatt, om jeg går for Mate 10 er litt mer tvilsomt, rett og slett fordi Mate 9 fungerer så godt at det kanskje er på tide å hoppe av "må-ha den nyeste-mobilen-karusellen". At Mate 10 rent objektivt blir bedre enn Mate 9 bør vel være en selvfølge, men hvilke nye funksjoner er det jeg ikke kan leve uten? Sannsynligvis ingen, akkurat som det ikke er noen "nyheter" vedrørende de nyeste telefonene fra Eplefabrikken eller fra Samsung m.fl. som jeg bare må ha. Faktum er at gårsdagens telefoner nå er så bra at det bare er fanboys og noen få til som virkelig "trenger" det nyeste nye. 3 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 hmm, så hva er liksom definisjonen på en iphone x??? hva er det, og hvordan kan noe bli bedre enn selve produktet? ler godt av disse såkalte journalistene og de oppfinnsomme titlene Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Dessverre kan ANDROID aldri bli like bra som IOS. IOS er hestelengder foran........ Ferdig Nå troller du. Iphone 8 sliter med iOS 11. Den taper mot Note 8 og flere andre Android telefoner som kjører Android 7. (Android 8 kommer snart) Selv om iPhone 8 har bedre CPU og GPU. Batteritid, lading og forbruk er topp modellene til Android i egen liga. Lenke til kommentar
thelebrity68 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Dessverre kan ANDROID aldri bli like bra som IOS. IOS er hestelengder foran........ Ferdig Knis..! Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Dessverre kan ANDROID aldri bli like bra som IOS. IOS er hestelengder foran........ Ferdig Nja.. Det IOS kommer med nå har Android hatt i flere år.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg