Debutanten Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) For første gang har jeg bestått en CUT - tre måneder lang, og er nede på 11% fett og 82 kg. Dette etter å ha bulket i tre år før det. Nå skal jeg tilbake på bulk, men er et par ting som forvirrer meg ettersom jeg vil gjøre denne bulken så clean og god som mulig. Nå er min maintenance på 2000 kalorier. På bulk, vil jeg starte rolig og bygge sakte for å unngå å legge på meg merkbart med fett. Derfor vil jeg kjøre på med 200-300 kalorier i overskudd, altså denne første uken 2300 kalorier. Problemet er; når jeg har forbrent 700 kalorier ellers iløpet av dagen, vil det da si at jeg må spise maintenance (2000) + 300 kalorier + det jeg har forbrent? Altså, 3000 kalorier i dag? Eller skal du KUN spise over maintenance (altså, denne uken; 2300 kalorier). Dette blir isåfall ufattelig mye mat, for en nå ganske så stram magesekk. Og hvor ofte bør jeg øke bulken min, og hvor mye med? Gå opp 200 kalorier i uken? Takker for svar! EDIT: Tok nå en test på bodybuilding.com, hvor jeg tok meg som aktiv på 2 av 4 med mål for å bulke - 23 år, 82.5 kg og 1.89 høy. Jeg kjører 5 styrkeøkter i uken, to-tre kardiodager med løping i trapper (20 min), og lettere aktiv ellers. Denne viste da 2959 CALORIES. Endret 27. september 2017 av Debutanten Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Slike dobbeltposter ass Det er lov å smøre seg med litt tålmodighet. Det store treningstråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå