Rolf Kristensen Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Ford T Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Veteranbiler, og mann med "gammel hatt samt huset setter situasjonen tilbake til svunne tider. S/H eller en tanke sepia. Synes dette var vellykket :-) Hilsen Rune Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Artig "retro"- bilde. Det er vel nesten bare hengeren som avslører at ikke dette bildet kunne vært 40-50 år gammelt. Borre er forøvrig det tidligere navnet på senere Horten kommune? Denne modellen av T-ford kom vel ikke før ved slutten av 20-tallet vil jeg tro? Kjenner du noe til de to andre bilene? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Hei Rolf, Artig og imponerende å se disse eldgamle traverne som skinner som om de skulle være kommet direkte ut av fabrikken. Utmerket og interessant følgetekst. Godt komponert bilde med den gamle Borre stasjon bygningen i bakgrunnen, som ifølge Wikipedia åpnet 7. desember 1881 sammen med banen. Litt historie om Borre finner dere her https://www.vfk.no/Tema-og-tjenester/Kulturarv/Hvordan-deler-vi-inn-fortiden/Regionalt-viktige-kulturmiljo/Borre/ Mvh, Jon Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. september 2017 Forfatter Del Skrevet 28. september 2017 Artig "retro"- bilde. Det er vel nesten bare hengeren som avslører at ikke dette bildet kunne vært 40-50 år gammelt. Borre er forøvrig det tidligere navnet på senere Horten kommune? Denne modellen av T-ford kom vel ikke før ved slutten av 20-tallet vil jeg tro? Kjenner du noe til de to andre bilene? Mvh.Oddvar Jeg kjenner dessverre ikke noe til de andre bilene her Oddvar. Takk for hyggelig tilbakemelding ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. september 2017 Forfatter Del Skrevet 28. september 2017 Mange takk til dere alle sammen for tilleggsopplysningene og de hyggelige kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Artig bilde Rolf, med god beskrivelse Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg