EvilNorwegian Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har et web camera som jeg låner av en kamerat det står bare USB på toppen, akkurat som kameraet heter USB, er det noen som vet hva jeg snakker om trenger driver til det. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Plugg det i USB-porten på PCen din. Har du Windows XP finner det antakelig kameraet selv. Har du 98 kan det være du må hente driver. Hvilket operativsystem har du? Du kan kanskje spørre kameraten din hvilket merke kameraet er. Lenke til kommentar
EvilNorwegian Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 jeg har xp men den klarer ikke og fikse det for det, den står som ukjent usb objekt skjønner ikke hvorfor. Kameraten min vet ikke hvordan kamera det er selv. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har et slikt. Står bare USB på det. Et rødt lite lys foran på ene siden. Vet heller ikke hva det heter, men var bare å koble det til, så dukket det opp. Om noen vet hvordan jeg nå, etter at det er installert, finner ut hva det kan hete så fyr løs.. Mvh Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Gå inn på kontrollpanel og dobbeltklikk "skannere og kameraer". Der burde det stå. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Gå inn på kontrollpanel og dobbeltklikk "skannere og kameraer". Der burde det stå. Der står det bare: Produsent: OVT Modell: Dual Mode USB Camera Plus Men virker som det er felles for flere usb-ting jeg har :/ Lenke til kommentar
howzer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hva med å prøve denne? http://www.ovt.com/ov_downloads.html Lenke til kommentar
svalset Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har samme cam selv.. har driver cd også om det skulle trenges.. kontakt meg da på mail... så skal vi fikse det.. om det fortsatt trenges.. [email protected] Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tjaa.. Hvis du kompilerer kjernen med støtte for V4L og ser i /proc/usb så bør du finne chipsettet der. Eller vent... windows, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå