jannicken Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Vil sette de inn i ordinær taxi-drift.Her flyr Dubais første selvkjørende drone-taxi Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Mandag denne uken prøvekjørte tyske Volocopter sin tyske prototype på en flyvende taxi i Dubai. Sier kilden noe om passasjeren var... tysk? Edit: jeg ser nå på andre gjennomlesning at passasjeren ikke var helt med denne gangen. Det så jeg naturligvis først etter jeg hadde sjekket kilden. :B Endret 27. september 2017 av tommyb Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Mandag denne uken prøvekjørte tyske Volocopter sin tyske prototype på en flyvende taxi i Dubai. Sier kilden noe om passasjeren var... tysk? Edit: jeg ser nå på andre gjennomlesning at passasjeren ikke var helt med denne gangen. Det så jeg naturligvis først etter jeg hadde sjekket kilden. :B Eg melder meg. Fykee...VIKING Endret 27. september 2017 av Halvor Sølvberg- the MOV 1 Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Tja, dette blir vel aktuelt i Norge rundt år 20aldri. 1 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Tipper markedet for dette er rimelig stort mellom Asker og Oslo sentrum. Lenke til kommentar
0AAVKDA1 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Teknologien som burde vært utviklet allerede på 50 tallet tar til luften... Lenke til kommentar
G Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Mandag denne uken prøvekjørte tyske Volocopter sin tyske prototype på en flyvende taxi i Dubai. Sier kilden noe om passasjeren var... tysk? Edit: jeg ser nå på andre gjennomlesning at passasjeren ikke var helt med denne gangen. Det så jeg naturligvis først etter jeg hadde sjekket kilden. :B Var han ikke helt med sa du, var han døddrukken? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Mandag denne uken prøvekjørte tyske Volocopter sin tyske prototype på en flyvende taxi i Dubai. Sier kilden noe om passasjeren var... tysk? Edit: jeg ser nå på andre gjennomlesning at passasjeren ikke var helt med denne gangen. Det så jeg naturligvis først etter jeg hadde sjekket kilden. :B Var han ikke helt med sa du, var han døddrukken? Ja, eller ikke invitert, kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå