Harald Brombach (digi.no) Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Facebook kan bli utestengt fra Russland Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Isolasjonisme og overvåkingsbehov. Dette blir gjerne forklart som personvern, men det er det motsatte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg godtar kun at informasjon om/fra meg lagres på mine egne servere, jeg. Det gjør jo utvalget av aksepterte tjenester relativt sparsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Isolasjonisme og overvåkingsbehov. Dette blir gjerne forklart som personvern, men det er det motsatte. Hvorfor er det ille npr russland krever dette, men positivt om norge hadde krevd det samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Hva med en delt løsning? Lagring i Russland og sikkerhetskopi i, øh..., skyen! Lenke til kommentar
Francispy Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 facebook i 2017 lul 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Isolasjonisme og overvåkingsbehov. Dette blir gjerne forklart som personvern, men det er det motsatte. Hvorfor er det ille npr russland krever dette, men positivt om norge hadde krevd det samme? Ja, hvorfor? Personvern er en bortforklaring, ikke forklaring, uansett om det er der eller her. Det er dog en forskjell i praksis, men det er nå og kan forandres med framtidige regjeringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Facebook inneholder masse informasjon som alle myndigheter ville ha gitt høyre arm og ett øre for å få tak i. Dette er Russlands måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Isolasjonisme og overvåkingsbehov. Dette blir gjerne forklart som personvern, men det er det motsatte. Jeg forstår selvfølgelig at Russland kanskje ikke akkurat tenker på personvern, men jeg synes det er et greit krav i form av at myndighetene ikke vil at gud og hvermannsen skal ha tilgang til persondataene til innbyggerne. Men men, det er uansett litt artig at selskaper tjener seg rike på å selge persondata på stor skala. Er ikke mange år siden du hadde blitt ledd i trynet om du kom til USA og sa at du hadde info om kjøpevanene til norske innbyggere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Facebook inneholder masse informasjon som alle myndigheter ville ha gitt høyre arm og ett øre for å få tak i. Dette er Russlands måte å gjøre det på. Forstår "konspirasjonsteoriene" om russiske myndigheter, men med en gang vi gjør det samme, så er det for vårt eget beste, men hvis noen skulle være kritiske til norske myndigheters interesser, så skriker man tinnfoliehatt og konspirasjonsteori med en gang. Det er den dobbelt standarden jeg reagerer på og skulle egentlig ønske at folk kunne vært like skeptiske til norske myndigheters interesser som de er mot russiske - for norske myndigheter har en langt større innvirkning på livet vårt og det er de som er den største trusselen for vår frihet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Er vel ingen russere som bruker facebook uansett? De har jo sin egen plattform der borte. V-ettellerannet. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Isolasjonisme og overvåkingsbehov. Dette blir gjerne forklart som personvern, men det er det motsatte. Jeg forstår selvfølgelig at Russland kanskje ikke akkurat tenker på personvern, men jeg synes det er et greit krav i form av at myndighetene ikke vil at gud og hvermannsen skal ha tilgang til persondataene til innbyggerne. Men men, det er uansett litt artig at selskaper tjener seg rike på å selge persondata på stor skala. Er ikke mange år siden du hadde blitt ledd i trynet om du kom til USA og sa at du hadde info om kjøpevanene til norske innbyggere Regelverk på salg av persondata er viktig å få strammet opp. Jeg synes det er ganske creepy at f.eks. google og facebook kan selge informasjon om meg og min familie til mitt nåværende og potensielt framtidige forsikringsselskap. Man kan se for seg at min biologiske far f.eks.plutselig viser interesse for en dyr og arvelig form for kreft, og mitt forsikringsselskap plutselig sier opp livsforsikringen min. Vi vet alle at forsikringsselskaper dør på seg for å få tak i sånn informasjon. Endret 27. september 2017 av tommyb Lenke til kommentar
Rigo Rene Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 How Peter Thiel’s company Palantir was built with CIA funding and has helped the likes of the NSA and GCHQ spy since its inception http://www.dailymail.co.uk/news/article-4250750/Peter-Thiel-s-company-Palantir-built-CIA-funding.html https://www.strategic-culture.org/news/2017/09/27/why-united-states-fourth-reich.html Lenke til kommentar
Rigo Rene Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 DU er isolert . ikke russia bare les kommentarer under youtube video all love russia ))) Lenke til kommentar
Rigo Rene Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 DU er isolert . ikke russia https://www.youtube.com/watch?v=B7NRPKAaMP0 bare les kommentarer under youtube video all love russia ))) https://steigan.no/ Lenke til kommentar
Rigo Rene Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 facebok har 20 m brukere men 40 VKontakte. Chinese servicemen have held their first military drills at China's first overseas base in the Horn of Africa in Djibouti. Less than two months after officially inaugurating their first foreign naval military base abroad in LOL ,,, "isolert" Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 facebok har 20 m brukere men 40 VKontakte. Chinese servicemen have held their first military drills at China's first overseas base in the Horn of Africa in Djibouti. Less than two months after officially inaugurating their first foreign naval military base abroad in LOL ,,, "isolert" Веб-бригады much? :g Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 hva i allverden er dette for en propaganda-klovn? En russisk bot? 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Jeg trodde Russland allerede hadde blokkert FB. Håper de gjør det og at Norge følger etter. For FB kommer aldri i verden til å følge kravet. Fiendtlige amerikanske myndigheter er alt for interessert i all den etteretningsinformasjonen som naive innbyggere legger igjen på amerikanske NSA-servere. Det er mye bedre at Norske innbyggere kan skjermes av Norske lover, formet av politikere vi har valgt selv, enn at etteretningsinformasjonen spres for alle vinder og kontrolleres av regimer og lover vi har null kontroll eller oversikt over. Endret 27. september 2017 av Simen1 Lenke til kommentar
Frode Bergeton Nilsen Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 DU er isolert . ikke russia https://www.youtube.com/watch?v=B7NRPKAaMP0 bare les kommentarer under youtube video all love russia ))) Hvorfor får Russisk propaganda leve fritt i norske fora? Dette er klassisk forsøpling av utenlandske fora. Trist at Digi ikke har baller til å ta grep i dette her. Pyser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå