Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 27. september 2017 Altså jeg var på et utested med ei jeg møtte på grilling og vors, hun er veldig full, vi kliner osv hele kvelden. Når vi er på utestedet kommer en fyr som tar henne med på dass og knuller henne. Her er en beskjed til vedkommede Ja, du vant, men jeg var ikke med i løpet. Du kan ikke forvente å få pokal da. Jeg gikk langs banen mens du løp over målstreken. Skjønner du ikke at jeg serverte en gratis seier på sølvfat? Jeg bryr meg ikke, ville ikke ha henne likevel om hun puler randoms på dass. Vi snakkes Anonymous poster hash: cfd75...9f6 12 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Heheeee... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Tror ikke jeg har sett en så velfortjent +1 fra AnonymDiskusjon før 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2017 Forfatter Del Skrevet 27. september 2017 Åhhh fy faen så driiitbra aha ahahahaha Anonymous poster hash: 10ffb...b39 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 haha! du burde takke fyren. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Trenger han som spaserer rundt banen virkelig påpeke at han ikke deltar i løpet? Hvis det ikke er noen konflikt, hvorfor gi denne beskjeden? Endret 6. oktober 2017 av Civilix 2 Lenke til kommentar
MunterLaksen Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Men her må du bare være glad. En jente som puler en fremmed mann på dass, er gjerne også litt hissig på "han voldtok meg" type rykter. Dette var vel ikke en jente med høyere utdanning I guess?. Studinner for the win, smarte jenter er så mye gøyere og så mye mindre problemer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Er ikke en viss miss M**r***en fra Oslo området vi snakker om her ? Ufattelig lik dame har jeg møtt også, bare at jeg tok henne en runde på do først for så å se henne sjangle inn på do med en annen 2 timer etter jeg gjemte meg fra henne ( Første hun sa etter vi var ferdige..håper kondomet sprakk..du er kjekk og vil gi pene barn ) kan skylde megselv..unngikk x antall faresignaler, men lysten kallet Anonymous poster hash: f1199...fb2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg