Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) er det lov å sammenligne så direkte ? husker vaskemiddel reklamer der de hadde teste mellom zalo og X... er dette lov ? ;D viss ingen har sett den : "prisgaranti mot telenor" "hør etter du som har telenor privat, du kan spare x kr ved å gå over til tele2" Endret 8. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hmm... godt poeng. det er nok lov. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 de har no ikke vært online så lenge. vi får følge med å se (= Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 så lenge det er korrekt og gjort ordentlige målinger/utregninger tror jeg dette er korrekt. Flere firmaer bør ha slik reklame, i og med at denne reklamen forteller om produktet.. ikke viser mange fine fjell og lykkelige menneske f.eks. som mange andre reklamer for tiden gjør Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 sant det, men ble bare så overrasket Lenke til kommentar
FunSMS Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg blie faktisk en smule irretert når jeg så den reklamen for første gang. Det bør vel ikke være lov til å reklamere så direkte mot en konkurrents produkter? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Husker godt Diplomis reklamen når svensken prøvde seg.. ble vel noe oppvask men de kom aldri noe vei med det. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nå er vel ikke Telenor kjent for sine gode og renhårige kampanjer, at de får smake litt av sin egen medisin er bare bra Her er det siste i en lang rekke overtramp http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/...rticleID=687789 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 jaja,- livet er ikke gret. det er no ett økende marked og konkurranse om andelene . så noe må de gjøre, men helst innen lovens grenser Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Reklamene er nok fullt lov så vidt jeg vet. Forøvrig så er disse nye abonnementstypene til Tele2 meget intressante. Og nå før jul så "spyr" Tele2 ut masse ekstra provisjon til sine forhandlere (hovedsaklig Elkjøp) som igjen tilsier at kundene får utrolig gode priser på telefoner. Tele2 opererer jo med en prisgaranti iforhold til Telenor/Netcom - mer trenger en vel ikke å vite. PS: ja, nå omtaler vi kun de operatørene som sponser telefoner - ikke andre som f.eks chess (har forøvrig de selv) :-) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 chess må være svinbillige pga de ikke sponser tlfer Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 vel, de har bare hatt en enkel filosofi hele veien.. minimum med kr til unødvendige ting (reklame osv) og heller la kundene få de gode prisene. nå som de begynner å gjøre gode penger tar det sikkert ikke lang tid før vi ser sponsing hos dem og. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 hadde vært hyggeli det, uten at de måtte øke prisene på abb... Lenke til kommentar
caluna Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Synes Tele2 reklamene er ganske dårlige, prinsippet med "vi er bedre enn Telenor og Netcom" i ren klar tekst, synes ikke jeg fungerer. De burde heller reklamere med sine priser og tilbud osv, og så kunne heller folk selv sammenlikne med det NetCom reklamerer med/ Telenor etc. Men det er nå bare min mening, mener det at hvis en selger ikke har noe mer å si enn at "vi er bedre enn de" så har de ikke mye å fare med. Dårlig konkurranseopplegg. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Synes Tele2 reklamene er ganske dårlige, prinsippet med "vi er bedre enn Telenor og Netcom" i ren klar tekst, synes ikke jeg fungerer. De burde heller reklamere med sine priser og tilbud osv, og så kunne heller folk selv sammenlikne med det NetCom reklamerer med/ Telenor etc. Men det er nå bare min mening, mener det at hvis en selger ikke har noe mer å si enn at "vi er bedre enn de" så har de ikke mye å fare med. Dårlig konkurranseopplegg. enig med deg der ja! Lenke til kommentar
gveiset Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) hvis du ser den bitte lille teksten nederst på skjermen i reklamen, står det at tele2 benytter Telepriser.no sin standard innstilling når de beregner tallene mot telenor og netcom.. Endret 18. desember 2003 av gveiset Lenke til kommentar
Errae Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 satt på bussen i går og reklamen sa: Eneste måten du kan tjene på denne bussturen, er å skifte fra telenor privat til Tele2... LATTERLI PR!!! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Liker ikke Tele2. De er utspekulert, og bruker skitne triks Dessuten så virker ikke prisene til å være så mye billigere enn Telenor eller NetCom, - mulig jeg tar feil! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 liker de ikke selv ,- kansje jeg skal høre med forbrukerrådet (= Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 synes uansett tele2 er bedre enn telenor og netcom da de skjønner at en kunde vanligvis prioriterer å ha et flere hundre kroner i året billigere abonnement enn å ha mulighet til å ringe telenor kundeservice 24/7. bruker selv chess å synes de er best, men jeg mener det er på tide at de litt mer uerfarne av mobilbrukerne faktisk får litt innsikt i hvor mye de faktisk kan spare på å bytte operatør... synes flere reklamer burde brukt slike prissammenligninger, mulig lidl komemr til å gjøre det samme og det med god grunn håper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå