lachris Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg har kjøpt meg et EPOX 8KHA+ hovedkort og en DDR PC2100 ECC/Reg RAM brikke. Nå viser det seg at dette hovedkortet ikke supporterer ECC. Hva skjer da om jeg setter inn en ECC brikke? Vil dette skade hovedkortet eller RAM brikken? Eller vil det bare ikke funke? Eller vil det funke, men uten at ECC funksjonaliteten benyttes? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg tror det vil funke ,men du vil ikke kunne få ECC fuksjonen. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Du vil iallfall ikke skade noe, that much is certain. Om det funker eller ikke burde da vel ikke være så vanskelig å teste? Lenke til kommentar
lachris Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Takk for svar folkens. Jeg tester. Jeg ville bare sjekke om det var sjanse for å skade noe før jeg setter igang. Vi får se. Jeg poster et nytt innlegg i løpet av dagen når jeg vet om det funker eller ikke. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg har akkurat det samme og alt fungerer bare fint. Du får ikke benyttet ECC på dette hovedkortet, men bortsett fra det ingen forskjell (Dette står også på EpoX sine hjemmesider om dette hovedkortet etter at jeg opplyste dem om det). Lenke til kommentar
lachris Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Maskinen er oppe å kjøre og det funker helt fint. Den er stabil og rask! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå