Odd R. Valmot Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Transportdivisjonene til Siemens Mobility og Alstom får 142 milliarder i omsetning. Nye transportgigant vil få over 62.000 ansatte i over 60 land Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Hm, jeg ser nå at jeg misforstod artikkeltittelen. Jeg leste "tranportørgigant" mens betydningen egentlig er "transportmiddelprodusentgigant". Så feil kan man ta. En annen transportgigant er da Toyota, som er verdens største kjøretøyprodusent. 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 har uansett samme surrehue som kjøpte trikker sist dom kjøper igjen så går nok I das med lett tog igjen selv om de veier nesten like mye som Tbanen Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 har uansett samme surrehue som kjøpte trikker sist dom kjøper igjen så går nok I das med lett tog igjen selv om de veier nesten like mye som Tbanen Hva med et aldri så lite oppfriskningskurs i norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå