Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Vurdert å bytte?Firefox har totalrenovert nettleseren sin - og det er lekre saker Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) De "totalrenoverer" også støtten for extensions - les: ruinerer den. Edit: Forhåpentligvis får utviklerne oppdaterings-ånden over seg før den endelige versjonen slippes, og nettleserens 500 millioner brukere bytter versjon.Er du frekk? Det er ingenting utviklerne kan gjøre. Den nye firefox har rett og slett ikke mulighet for å lage en rekke extensions. Endret 27. september 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
kyrreso Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Versjon 55 var en ny hverdag for en som horder faner. Utrolig stor forskjell på lasting og kjøring fra forrige versjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Ja, ja. Har bare en add-on jeg er nødt til å ha; Tree Style Tabs. + adblock & og en tracker sperre da (f.eks. ghostery), men sånt er vel obligatorisk. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Tok ikke mange minuttene å tilpasse brukergrensesnittet og utvidelsene i betaen, etter en dags bruk er jeg allerede vant til det nye utseende, veldig bra! Eneste jeg venter på nå er en global bryter for å slå av animasjoner. Tab scrolling kan man slå via userChrome.css (css hentet fra en reddit tråd): .tabbrowser-tab[fadein]:not([pinned]) { min-width: 10px !important; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå