Gå til innhold

Norske kommuner, Vipps og DNB har skjønt det. Nå har lyset gått opp for Bill Gates - dropper Windows-telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pussig at Microsoft med sin pengabinge ikkje pusha apps til den store gullmedalje. Dei har ressursane til det, men får sikkert ikkje ein sjanse til.

Telefonane har til dels svært god kvalitet og suveren funksjonalitet. Eg kjøpte ein 640LTE for gøy og for tusenlappen for over fleire år sidan. Det er telefonen som ikkje vil døy sjølv etter fleire gonger å ha ramla ut av skjortelomma og blitt strødd utover asfalten i full sykkelgallopp. Før hadde eg toppmodellar av ditt og datt i kr 7000-klassen som blei oppbrukt etter ca. eitt år.

Eg får faktisk ganske ofte spørsmålet: "Jekla klår lyd frå deg, kva telefon har du?". Frå Iphone, Sony og Samsumg brukarar..

Routerfunksjonen er heilt suveren og med så mykje dritt-wifi det er i utlandet har telefonen berga jobben mange ganger.

"Flisene" er geniale og du kan køyra snarveg til startskjermen på kva som helst. Det kan vera svært mykje fiklete å få til på toppmodellane.

Ved oppstart kom alle Outlook-kontaktane mine ramlande inn etter 2 minuttar.

Sjølvsagt er foto og film litt småtreigt, men såpass bra at eg ikkje hugsar kvar eg la spelreflekskameraet mitt lenger. Men viss du skal ta bilete av tissen din i ein håndevending for å dela pryden med andre, er han truleg ikkje så godt egna.

Historien er full av teknologiske meistarverk som ikkje fekk ei fortent skjebne (les inntening).

Eg trur nok windowstelefonane har minst ein fot i grava, men eg skal i alle fall bruka min til han døyr, men det ser ut til å ta noko tid.

Eg er òg så heldig at eg har ein gammal Saab som ikkje vil døy og går som ei kula så det er nok karma dette her.

I alle fall utarmar eg ikkje jordkloden sine ressursar og drep mengder av kobolt-barn i Kongo, så eg har eit godt og reellt miljøsamvit. Det kunne vore greitt om MDG-damene hadde skjønt litt meir av det der..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...