Underdanie Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg er gutt å bor i student bokollektiv. Har fått guttekjæreste å han er bare helt fantastisk. Han har funnet g-punktet mitt å det er bare amazing. Dere hører faktisk riktig, jeg skriker å hyler høyt å lenge, spesielt når jeg får orgasme. Det er helt amazing, prøvd å holde lydnivået nede, men har ikke sjans til å klare det. Et par av bokameratene sier bare du altså, må du skrike så høyt hver gang når det går for deg. Er jo bare en orgasme. Er flaut, men sagt at det ikke er sjans til å holde igjen når orgasmen kommer. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 du kan jo gjøre som i the devils den, skaffe en såkalt "skrike" boks man har på hodet, på den måten kan ingen høre deg Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 du kan jo gjøre som i the devils den, skaffe en såkalt "skrike" boks man har på hodet, på den måten kan ingen høre deg Hvor vanlig er det at menn skriker når de får orgasme. Er det vanligere at unge menn stønner å skriker mer enn eldre? Begge mine bestevenner stønner også heftig når orgasmen kommer. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Har menn g-pungt? 0.o Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Har menn g-pungt? 0.o Nei. Det er en myte pga tullete journalister. Mannens såkalte g-punkt skal visstnok befinne seg fem cm inn i anus.Men vi mannfolk har ikke noe g-punkt. Heldigvis. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Det man ofte kaller «mannens g-punkt» er i realiteten prostata. Hvis denne stimuleres på riktig måte gir det en ganske intens nytelse og kan resultere i kraftige orgasmer. Anonymous poster hash: 85f2c...047 Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Har menn g-pungt? 0.o Menn har g-punkt, men det er prostata. Det gir ekstreme orgasmer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg