Gå til innhold

Andøynatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ville jeg meget gerne se i storformat :-) kan se der er mange smukke farver..kan vi få et stort billede også som ikke er i den ramme..? men også smukt i rammen vh Suss

Takk før hyggelig kommentar fra det danske land :) Bilde er beskjært, så ikke så stort format då. Legger likvel ut v2 uten ramme :) 

Mvh Leif :cool: 

Lenke til kommentar

Det ville jeg meget gerne se i storformat :-) kan se der er mange smukke farver..kan vi få et stort billede også som ikke er i den ramme..? men også smukt i rammen vh Suss

Takk før hyggelig kommentar fra det danske land :) Bilde er beskjært, så ikke så stort format då. Legger likvel ut v2 uten ramme :) 

Dejligt sted..:-)Får helt lyst til en tur der ..

Lenke til kommentar

Dejligt sted..:-)Får helt lyst til en tur der ..

Er veldig flott natur på Andøya, og mange turister på sommeren og å fint på vår og høsten :) 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...