Leif Olsson Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Andøynatur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Det ville jeg meget gerne se i storformat :-) kan se der er mange smukke farver..kan vi få et stort billede også som ikke er i den ramme..? men også smukt i rammen vh Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. september 2017 Forfatter Del Skrevet 27. september 2017 Det ville jeg meget gerne se i storformat :-) kan se der er mange smukke farver..kan vi få et stort billede også som ikke er i den ramme..? men også smukt i rammen vh Suss Takk før hyggelig kommentar fra det danske land Bilde er beskjært, så ikke så stort format då. Legger likvel ut v2 uten ramme Mvh Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Det ville jeg meget gerne se i storformat :-) kan se der er mange smukke farver..kan vi få et stort billede også som ikke er i den ramme..? men også smukt i rammen vh Suss Takk før hyggelig kommentar fra det danske land Bilde er beskjært, så ikke så stort format då. Legger likvel ut v2 uten ramme Mvh Leif Dejligt sted..:-)Får helt lyst til en tur der .. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. september 2017 Forfatter Del Skrevet 27. september 2017 Det ville jeg meget gerne se i storformat :-) kan se der er mange smukke farver..kan vi få et stort billede også som ikke er i den ramme..? men også smukt i rammen vh Suss Takk før hyggelig kommentar fra det danske land Bilde er beskjært, så ikke så stort format då. Legger likvel ut v2 uten ramme Mvh Leif Dejligt sted..:-)Får helt lyst til en tur der .. Er veldig flott natur på Andøya, og mange turister på sommeren og å fint på vår og høsten Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Her har du ramma inn høsten. Flott begge to, men jeg foretrekker ramma.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. september 2017 Forfatter Del Skrevet 27. september 2017 Ramma til Fredrik, som takk før hyggelig kommentar ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg