Gå til innhold

Kirke massaker i USA

nahoj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær så snill. https://www.frieord.no

Jeg ler meg i hjel. Det finnes ikke sider med en mer soleklar agenda enn frieord.no. Rett og slett Fake News.

Agendaen deres er å dekke de nyhetene vanlig media nekter å dekke av ideologiske grunner. Hvis media hadde gjort sin jobb hadde ikke Frieord.no eksistert. Dessuten er det veldig virkelige hendelser de dekker, ikke "fake news". 

Lenke til kommentar
massacre
ˈmasəkə/
noun

1. 1.
    an indiscriminate and brutal slaughter of many people.
    "reports of massacres by government troops"
    synonyms: slaughter, wholesale slaughter, mass slaughter, wholesale killing, indiscriminate killing; More

•  

verb

1. 1.
    deliberately and brutally kill (many people).
    "thousands were brutally massacred by soldiers"
    synonyms: slaughterbutchermurderkillannihilateexterminateexecuteliquidateeliminatedestroydecimate, kill off, wipe out, mow down, cut down, cut to pieces, put to the sword, put to death, send to the gas chambers; 
    literaryslay
    "thousands were brutally massacred by the soldiers"

Jeg som har uthevet Many people.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vær så snill. https://www.frieord.no

Jeg ler meg i hjel. Det finnes ikke sider med en mer soleklar agenda enn frieord.no. Rett og slett Fake News.

Agendaen deres er å dekke de nyhetene vanlig media nekter å dekke av ideologiske grunner. Hvis media hadde gjort sin jobb hadde ikke Frieord.no eksistert. Dessuten er det veldig virkelige hendelser de dekker, ikke "fake news".

Agendaen deres er å svartmale innvandring, islam, og multikulturalisme så mye de klarer. "Nyhetene" deres er forvridde artikler med kun lilletåa stående i sannheten. Det har ingenting med å dekke de ting som "vanlig" media ikke dekker. Skummelt at du trur dette.

Frieord, og andre lignende sider, er et sted hvor rasistiske mennesker kan komme for å lese artikler som beroliger dem til å tru at følelsene deres er basert på fakta og ikke fordommer. Det er en nettside av rasister, for rasister, og jeg trur ikke det er for langt å gå når jeg sier at dette faktum er åpenbart for alle som ikke er rasister. Man må selv ha en agenda for å ta disse sidene for god fisk.

Personlig er jeg livredd for at den neste Breivik sitter å leser en artikkel på Frieord eller lignende sider akkurat nå. Det ser jeg på som veldig realistisk.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-455415

Det er i tråd med the leftist agenda det. Se også hvordan den dobbeltdraps-siktede dama fra Kristiansand nå blir omtalt som etnisk norsk. Når de alltid pleier å la være å si det når det er første og annen generasjons innvandrere.. DA er det plutselig greit av VG å skrive om etnisitet. Det viser jo at de er ute etter å svartmale nordmenn og hvitmale innvandrere. Det er noen få konsern som eier utrolig mange mediehus vett. News Corp. i USA for eksempel eier utrolig mange. Schibsted eier jo VG. Og det er utrolig mye sleipt de gjør for å spre the leftist agenda. Som at de får Lysebakken sin mening til å høres ut som den er verdt mye når SV er et sperregrenseparti. Det er så stygt as.

Det verste er hvordan vi som stemmer FrP må betale TV-lisens til AP-hula NRK. Som bruker våre lisenspenger på å hjernevaske nordmenn under unnskyldningen redaksjonell frihet. Men se på han NRK-fyren som gikk undercover som høyre-orientert hos NRK. Det viste akkurat hvor ekstreme holdninger folk i NRK har for han ble utstøtt og stemplet som høyre-ekstremist med en gang selv om han bare stilte spørsmål ved muslimsk innvandring. At NRK har prøvd å få tillatelse til å fly rundt med droner og spionere inn i blokkleilighetene til folk for å se om de har TV gjør ikke saken noe bedre. De eier faenmeg ikke skam de folka. Så det er stygt fordi vi må betale en blodpris appåtil for journalister som hudfletter FrP og glorifiserer venstresidefolk.

Endret av member-455415
Lenke til kommentar

Mainstream media dekker mulige hatkriminalitet saken i Tennesee, De ignorer ikke saken med sin "agenda"-

Tennessee church-shooting suspect had note referencing Dylann Roof attack

A man who opened fire in a Tennessee church on Sunday may have been motivated by a quest for revenge for an earlier shooting that targeted black churchgoers in Charleston, S.C., according to people familiar with the investigation.

https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/amphtml/world/national-security/tennessee-church-shooting-suspect-had-note-referencing-dylann-roof-attack/2017/09/29/fe808bd2-a54d-11e7-8cfe-d5b912fabc99_story.html

Lenke til kommentar

Frieord er bare cherrypicking av "mainstream media". Du snakker som noen som ikke har giddet å sjekke kilder en gang.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Frieord er bare cherrypicking av "mainstream media". Du snakker som noen som ikke har giddet å sjekke kilder en gang.

Nei, de formidler saker som aldri har blitt rapportert i MSM, har blitt underrapportert, eller feilaktig rapportert. Som denne hendelsen er et utmerket eksempel på.

Lenke til kommentar

Nei, de formidler saker som aldri har blitt rapportert i MSM, har blitt underrapportert, eller feilaktig rapportert. Som denne hendelsen er et utmerket eksempel på.

Dette er regelrett feil. De fleste saker har opphav i en etablert og skikkelig avis, når de blir cherrypicket og vinklet av interesseorganisasjonen. Det er ikke verre enn å faktisk klikke på en artikkel og se hvilke kilder de selektivt spiser, gulper opp og henviser til.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er regelrett feil. De fleste saker har opphav i en etablert og skikkelig avis, når de blir cherrypicket og vinklet av interesseorganisasjonen. Det er ikke verre enn å faktisk klikke på en artikkel og se hvilke kilder de selektivt spiser, gulper opp og henviser til.

Som når en gruppevoldtekt av ei 12 år gammel jente bare får dekning i en lokalavis og de beskriver gjerningsmennene som "ungdommer" eller "svensker", og de får 2 mnd i fengsel?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om du faktisk prøver å benekte disse hendelsene nå, men det er vel kanskje eneste utvei.

Det han prøver å si er at det er pisspreik at det ikke blir rapportert i mainstream media, og at du ikke akkurat underbygger den påstanden med ting som henviser til NRK og adresseavisen.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om du faktisk prøver å benekte disse hendelsene nå, men det er vel kanskje eneste utvei.

Det han prøver å si er at det er pisspreik at det ikke blir rapportert i mainstream media, og at du ikke akkurat underbygger den påstanden med ting som henviser til NRK og adresseavisen.

AtW

Spiller du dum nå? Jeg sa visse saker blir underrapportert, feilrapportert, eller aldri rapportert. At visse saker ikke får den oppmerksomheten de fortjener er det som er problemet. Det er glømt dagen etter, mens de kan holde på i ukevis eller månedsvis med noe så ubetydelig som en frisør som nekter å klippe ei jente med hijab.  Voksne menn blir løslatt for gruppevoldtekt av 13 år gammel jente? Virker som om du ikke er opprørt over selve saken i det hele tatt. Slike brutale voldtekter kan ødelegge livet til barn og ungdommer. Ei norsk jente konverterer til Islam bare for å plage ei frisørdame hun ikke likte, ja det er en sak media kan melke og rope "diskriminering".

Lenke til kommentar

AtW

Spiller du dum nå? Jeg sa visse saker blir underrapportert, feilrapportert, eller aldri rapportert. At visse saker ikke får den oppmerksomheten de fortjener er det som er problemet. Det er glømt dagen etter, mens de kan holde på i ukevis eller månedsvis med noe så ubetydelig som en frisør som nekter å klippe ei jente med hijab. Voksne menn blir løslatt for gruppevoldtekt av 13 år gammel jente? Virker som om du ikke er opprørt over selve saken i det hele tatt. Slike brutale voldtekter kan ødelegge livet til barn og ungdommer. Ei norsk jente konverterer til Islam bare for å plage ei frisørdame hun ikke likte, ja det er en sak media kan melke og rope "diskriminering".
Spiller det ingen rolle hva leserne synes er mer intersannt og viktig? Man tjener ikke mange penger når det finnes få lesere som er intersert i artikklene som skrives. Kanskje du misforstår hvorfor mainstream media eksisterer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...