Gå til innhold

Ikke fornøyd med mobil-batteriet ?

merterje

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Sony Xperia mobiltelefon for vel et år siden, men har nesten ikke brukt den, da det er en telefon med tvilling-simkort, jeg har 2. Men når bruker jeg den mer, men synes batteriet lader jeg for fort ut. Jeg har forsøkt å la laderen stå på i flere dager også, uten at det ble bedre. Dessuten ser jeg i mobilen en plass om det er noe som bruker mye strøm, og der kom det opp programmet Phone Track, og jeg klikket da på : begrens. Men er det noe annet som tapper batteriet utenom vanlig bruk ? og er det noen innstillinger som kan gjøres for at mobilen bruker mindre strøm ? Jeg tror ikke batteriet er dårlig. Den andre mobilen, en HTC hadde ikke så veldig bra batteri etter noen år. Men så var det slik at jeg ikke brukte den på noen dager, og den lå da utladet. Jeg laddet den så opp igjen, og etter det varer batteriet mye lenger. Akkurat hvorfor, vet jeg ikke ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så rart.

Sony Phone Track = Find my phone og den bruker GPS lokasjon posisjonering

Skal man forlenge standby tid er GPS og location services det første som bør desktiveres

Takk for info, men på den gamle telefonen gikk det greit med Phone Track. Dessuten går det vel ikke an å i nødstilfelle å finne igjen telefonen min hvis jeg mister den, når jeg deaktiverer ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...