cYlo Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Hei! Skal ha prøve i automatisering i elektrofag på VG1 imorgen. Jeg må kunne å forklare forskjellen på ulike motortyper. Og jeg må kunne å koble til og laske koblingsbrettet. Noen som kan hjelpe meg? Er teoretisk prøve. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Hvis man skal få hjelp her i dette forumet, så bør man vel ikke stille spørsmål av typen: "Jeg skal ha en prøve i morgen, er det noen som gidder å gjøre leksene for meg?" Hvis du for eksempel hadde funnet fram til forksjellige motortyper i læreboken og begynt på jobben selv, og så lagt ut spørsmål og problemstillinger rundt den enkelte motortype kanskje, med noen linker og slike ting som du har funnet ut av selv, da ville du nok ha fått i gang en diskusjon med en hel del info. Den mest brukte motortypen i industrien det er jo for eksempel asynkronmotoren og for denne så finnes det masser av info på nett. Endret 30. september 2017 av arne22 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå