Fhawkner Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Jeg har en 4 år gammel bærbar som nylig har sluttet å lade batteriet. Min første tanke var at batteriet var gåent så jeg kjøpte et nytt, men det ble heller ikke ladet opp fra nivået det ankom med. Maskinen klarer å kjøre på det som gjenstår av batterikapasitet uten lader, kan kjøre normalt på tilkoblet lader uten batteri i, men lader altså opp hverken gammelt eller nytt batteri når laderen er koblet til. Har også prøvd å lade i avslått maskin i en time uten at det hjalp. Jeg har ellers forsøkt å av-/reinstallere 'Microsoft ACPI-kompatibelt kontrollmetodebatteri'-driveren i enhetsbehandling uten hell, siden det er det vanligste tipset jeg leser på nett. Har noen noe forslag til å fikse selv eller må dette til verksted? Endret 26. september 2017 av Fhawkner Lenke til kommentar
Selle Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Jeg har vert borti maskiner med samme feil der det var laderen, men i de fleste tilfeller er det hovedkortet som må byttes 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Det kan være at problemet er i laptopen (hoved/datter kort) eller i selve batteriet. Om strømforsyningen gir strøm til laptoppen er den nok helt okay. Standard Laptop diagram er vanligvis som dette: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå