Åsmund Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Hei hw.no. Kan jeg få en julegave av dere? En tittel? Tittel: JackieChan Wannebe Og ingen andre får lov til å mase om dette...stenger tråden jeg. Så skal jeg prøve å gjøre forumet bedre til gjengjeld...Må vel bli noen små guider osv da... Lurt på å lage en elektronikk guide. koblingskjemaer og komponenter, symboler og litt slikt. Litt sterv siden jeg ikke vet noe om det selv, men jeg har finni noen engelske jeg tenkte å oversette. God Jul. EDIT: Fillern...er stenge muligheten vekk eller er jeg blind. Endret 8. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 han burde definitivt få tittelen Wannebe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 Julebord sesongen er i gang! med både juleøl og cognac innabords er det ikke så greit.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 Måtte bare spørre Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 Trodde virkelig litt bedre om deg Åsmund. Tror du virkelig at de kommer til å gi den til deg? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 ja det er lov og prøve seg, men lykke til mann... Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 Kanskje juleferie isteden pga "Wannabe OP" hehehe Neida, tuller bare! Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 du skal hjelpe til med noe du ikke har peiling på? hva skal du egentlig med tittel. ha den i signaturen da vel. Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 om du alikevel begynner på guidene dine, så bør du være klar over at enkelte symboler kan variere fra amerikansk til norsk. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 vel NISSEN FINNES IKKE ,så det blir nok heller lite gaver på oss i år Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 ^^ Vennligst fjern posten over. Det finnes faktisk folk her som tror på julenissen, du trenger ikke ødelegge jula for dem! Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 vel NISSEN FINNES IKKE ,så det blir nok heller lite gaver på oss i år Kødder du? Blir økse drap hjemme hvis ikke skjeggisen dukker opp ass Lenke til kommentar
Revox Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 Da bør du/dere holde øksa klar. Det er like sannsynlig at jesus kommer ned fra himmelen og skaper fred og harmoni som at nissen kommer hjem i stua di. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 det derre var ganske desperat Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 Det er heilt uaktuelt å dele ut titlar til folk. Dersom du vil skrive artiklar for HW.no, ta kontakt med Per-Øivind (pgressum @ hardware . no). Tråden stenges. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 Forumstyret tok opp saken internt etter vi så innlegget og det ble (dessverre for trådstarter) enstemmig nedstemt. Hadde vi gitt ut titler ville alle andre også hatt det og vi kan ikke drive med forskjellsbehandling på den måten. I tillegg har vi ikke tid eller kapasitet til å sette titler på alle og enhver. Det ville også ført til forvirring om hvem som er hva i forumet. Beklager. Ha en ellers fin jul. Håper nissen gir deg noe fint så du glemmer dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg