Windoge Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei. Har nettop bytta fra Socket 478 til Socket A. Nettop fordi jeg skal ha meg en AMD prossesor. Er god innenfor det meste men er ganske flink til å gjøre feil når det kommer til hovedkort. PC`en min skal altså ta: 512 MB DDR PC2700 AMD XP2500 Anet info er at jeg skal bruke pcen til spilling, vil ikke ha et ALTFOR dyrt hovedkort, men vil ha et som duger. Takk på forhånd. God jul. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 vel har du tenkt å klokke den da? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hva med dette da? er vel et fint allround HK det der ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Jepp, har planer om å klokke cpu. Lenke til kommentar
titus Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Abit NF7 v. 2.0 er et bra valg. Finnes i tre ulike versjoner, så du må finne ut hvilken som passer deg. Jeg er meget godt fornøyd med dette kortet. Ikke minst fordi det er god lydkvalitet på det integrerte "lydkortet". Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 hva med dette da? er vel et fint allround HK det der ? Dere beskriver et NF7 kort som skal være veldig bra. Kan kjøpe et brukt billig NF7-S hos en kompiss. Er dette samme kortet? Viss ikke. Er det dårligere/bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå