Jonas Magerøy Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Samus er tilbake.ANMELDELSE: Metroid: Samus Returns Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) "Samus Returns"? Med tanke på Metroid IIs undertittel burde dette kanskje hett "Samus Returns Again", eller enda bedre, noe helt annet. Ok, det er en "reimagining", da gir det mer mening. Endret 26. september 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 "Samus Returns"? Med tanke på Metroid IIs undertittel burde dette kanskje hett "Samus Returns Again", eller enda bedre, noe helt annet. Det er jo en remake, så hvorfor ikke kalle det "Samus Returns" som en homage til originaltittelen? Digger forøvrig spillet selv, men kjenner at jeg savner pikselgrafikken fra Super Metroid, Metroid Fusion og Metroid: Zero Mission. Lenke til kommentar
gen Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Liker ikke at man ikke kan bruke d-paden til movement. Takk og lov at det finnes programmer til CFW som gjør at du kan endre på input. Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 26. september 2017 Forfatter Del Skrevet 26. september 2017 Liker ikke at man ikke kan bruke d-paden til movement. Takk og lov at det finnes programmer til CFW som gjør at du kan endre på input. Jeg mislikte det også i starten. Jeg mener alle slike spill burde være mulig å spille med retningsspakene. Men etter hvert som jeg begynte å bruke Free Aim mer og låste opp Aeion-evner på D-pad-en, forsvant behovet helt. Free Aim hadde blitt katastrofe på D-pad. 1 Lenke til kommentar
Simsallabim Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Liker ikke at man ikke kan bruke d-paden til movement. Takk og lov at det finnes programmer til CFW som gjør at du kan endre på input. Litt overrasket over at man ikke kan gjøre noe endringer på knappe-oppsettet ..! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Det burde i hvert fall være overraskende. Dessverre er det fortsatt ikke standard i konsollspill. Endret 26. september 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Derfor er det litt synd å tenke på at spillet kunne blitt et par hakk mer tidløst på en Nintendo Switch. Dette er Nintendo du snakker om. Gi dem et års tid, så tenker jeg dette finnes på Switch også. Endret 27. september 2017 av oerhört Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå