Dr. Mobius Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 I kjelleren under evil cult tårnet trenger man tre orbs for å åpne døra til exiten. jeg finner kun to. Har lett i hele tårnet og kjelleren, men finner ikke den siste. Noen som vet hvor den befinner seg. De to jeg har funnet fikk jeg etter å a knærta noen vampyrer. Hjelp mottas med STOR takk Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Er det virkelig ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har du prøvd å søke etter en walkthrough til spillet? Eller, så kunne du jo alltids ha prøvd å spørre deg frem på diverse NWN-forums? (eller var det fora man kalte det i flertall, på norsk? ._o ) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Det finnes ingen walkthrough ennå. Har sjekket slike discussion groups (der omgikk jeg problemet med fora/forum ) men jeg finner ingenting. Sikkert bare jeg som er sløv og løsningen helt åpenbar... Jeg får bare vase rundt å lete... (hvilken rolle spiller vel èn time til) Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bumping, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg