Gå til innhold

Hvor mange musikk cder har du?

Peterman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ønsker meg cder til jul jeg :) På tide å utvide originalsamlinga :)

Jeg har bestillt en masse cder fra cdon.com hjem til mamma, så kan hun pakke inn, legge under treet og betale faktura. Får ingen jeg ikke vil ha, slipper å bytte dem :)

Mamma vet hvilken musikk jeg liker hun :thumbup:

*ønske seg*

Bobby Conn

Led Zeppelin

NIN

Radiohead

Turboneger (scand. leather - Special leather edition)

osv. Noen som har noen flere tips? Noe jeg eventuellt ikke har kommet på, har MYE though, men skulle gjerne hatt mer original musikk.

(liker ikke svartmetall)

Lenke til kommentar

Jeg har bestillt en masse cder fra cdon.com hjem til mamma, så kan hun pakke inn, legge under treet og betale faktura. Får ingen jeg ikke vil ha, slipper å bytte dem :)

*ønske seg*

Bobby Conn

Led Zeppelin

NIN

Radiohead

osv. Noen som har noen flere tips? Noe jeg eventuellt ikke har kommet på, har MYE though, men skulle gjerne hatt mer original musikk.

(liker ikke svartmetall)

Om singel er aktuelt, så er det nettopp gjort ein sinnsvakt bra cover av Kiss' Black Diamond. ;) (etter mi meining)

Berre søk på den på cdon, trur ikkje dei hadde noke artistnavn. Blant anna Satyr fra Satyricon, ein fyr fra Turboneger, trommisen fra Ralph Myerz og vokalisten i Amulet er med..

Ellers så er jo DT - Images and Words et must om du ikkje har det fra før.

(Btw: Eg har alle DT no. *Stolt*)

Lenke til kommentar

*ønske seg*

Bobby Conn

Led Zeppelin

NIN

Radiohead

(liker ikke svartmetall)

Om singel er aktuelt, så er det nettopp gjort ein sinnsvakt bra cover av Kiss' Black Diamond. ;) (etter mi meining)

Berre søk på den på cdon, trur ikkje dei hadde noke artistnavn. Blant anna Satyr fra Satyricon, ein fyr fra Turboneger, trommisen fra Ralph Myerz og vokalisten i Amulet er med..

Ellers så er jo DT - Images and Words et must om du ikkje har det fra før.

(Btw: Eg har alle DT no. *Stolt*)

I tillegg til eks-bassisten i Faith No More ;)

Lenke til kommentar

Har ca. 320 cd'r (inkludert 10-12 singler) har noe vinyl og, men mangler vinyl-snurrer :/

Går mest i rock, korte kjappe låter, liker ikke disse langdryge greiene man får fra alle 70'talls banda, for "symfonisk" for min smak.

Gi meg Gluecifer, Hellacopters, Hives, D4's, Turboneger, Datsun, Backyard Babies, Ricochets, Danko Jones! +++

(kjøper rock, laster ned elektronisk musikk (IKKE TRANCE))

Lenke til kommentar

Mp3 vil for meg aldri bli mer enn et nogenlunde greit substitutt, for oss entusiaster er det kun ekte vare som gjelder.

Jeg har rundt 700 cd-album liggende som jeg er stolt av - og en del album og singler liggende som jeg er ikke så fullt stolt av. I tillegg har jeg noen flotte cd-bokser, pluss 170-180 vinylplater. Legger prestisje i å ikke kjøpe drit som jeg aldri hører på, den musikken jeg har er jeg glad i.

Men dette er bare småsaker i forhold til mange venner og kollegaer som har tusenvis av skiver - dog har de hatt noen flere år på å samle. Gode musikksamlinger er gull verdt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...