Limbeck Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Nei. Jeg har kjørt online på pc og har ikke xbox gold lengre. Turn 10 sier at siste update fikser savegame problemet men de sletta savene er borte. Var kjedelig første delen. Man får stort sett bare kjøre de korteste banene og de kjenner jeg veldig dårlig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Da er mine antall biler oppe i 687. Ikke så verst Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2018 Hater å ha mange biler... Blir så mange å skrolle gjennom Har begynt å spille det på PC. Mye lettere på PC faktisk. Vet ikke hvorfor... pga fps? no clue... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Kan være pga input-lag og responstid Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Opplever at spillet kræsjer ofte på PC. Ser også ut som det er litt artifacts her og der? Selv med stock gpu hastighet. Og selv med alt på max ser xbox versjonen nesten bedre ut? Alt i alt er FM7 helt tilbakestående dårlig på PC, men veldig bra når det faktisk fungerer! Jevlig lei av å sitte å vente i en lobby i mange minutter, for at spillet så skal fryse når det endelig er tur... Lenke til kommentar
uggy Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 par spm: - har et problem på laptopen min der forza ikke starter, eller det første lille bildet av forza bilen kommer opp, etter en liten stund så vil ikke resten av spillet starte. - på den stasjonære så starter spillet helt fint, men er det fortsatt slik at spillet ikke er "helt" full screen? når jeg beveger musa så dukker den øveste meny-linja opp, som er på alle program. kjører 3440x1440p takk! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Er vel ingen spill fra Microsoft store som kjører i fullscreen.Irriterende for man får ikke benyttet seg av flere skjermkort da.Printet meg ratt til xbox stikka i dag.Høver fint med den nylige drift oppdateringer (justerbar svingradius med drift springs) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå