Tor Rasmussen Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Hvordan i all vide verden har du blitt collection level 37?Jeg har 72 timers spilletid. Kun fulgt cup-ene som er ført opp. Ikke noe online.Er vel Driver level 93 og collector level 13. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Med vip og noen gode mods og god kjøring så går det fint. Personlig har jeg mer enn nok med å prøve å lære meg VIR. En mere ondskapsfull bane finnes ikke. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Og da har MS slettet personen min etter reinnstall. Takk for den Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Så du er ikke en person lengre? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Slettet, hvordan da? All progress osv? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Slettet, hvordan da? All progress osv?Reinstalerte pga buggete ratt og savegamet ble overskrevet med et blankt et. Fikset rattet da Eneste som overlevde var bilene jeg hadde vla forzthon Endret 30. november 2017 av Limbeck Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Lokal savegame? PC?Kan du stille tilbake PCen? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Jeg har ikke backup av savegamet nei desverre Pc Endret 30. november 2017 av Limbeck Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Hmm... Kan du prøve dette da? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Er det noen som kan hjelpe med vilken fil jeg skal lete etter? Eller om Forza i hele tatt lagrer progresson lokalt Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Mest sannsynlig lagrer den noen filer i %AppData% katalogen, men spillet skal synke mellom den katalogen og skyen så når alt fungerer vil det ikke være noen poeng i å ta backup av denne. Legger man tilbake lokale filer blir det nok bare overskrevet av de i skyen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Ikke helt Forza 7 relevant, men likevel noe relatert for oss bilnerder.Han her er dyktig: https://youtu.be/w9YluPOyXmg?t=53s Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Mest sannsynlig lagrer den noen filer i %AppData% katalogen, men spillet skal synke mellom den katalogen og skyen så når alt fungerer vil det ikke være noen poeng i å ta backup av denne. Legger man tilbake lokale filer blir det nok bare overskrevet av de i skyen. Og hvis online profil/save er utilgjengelig når man starter opp en ny innstall lager den en ny profil..... Som den senere synker. Bra MS. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Herregud for et forbanna drittspill dette er. Fremdeles helt latterlig treg meny, velge bil er jo bare helt... Plutselig blir man disconnected, eller noe annet piss når man spiller multplayer. Ble just disconnected fra endurance race, veldig gøy! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Sitert fra siste update Our latest update for Forza Motorsport 7 arrived on Thursday, fixing the multiplayer disconnects and the save game loss issue. This update introduces significant improvements to multiplayer performance in the game, including a major fix for players getting repeated disconnects in Multiplayer and League race lobbies. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Turn 10 ga med 200 mill credits pluss noen biler som unnskyldning for at savegamet mitt ble slettet. Tror jeg vil prøve å samle alle bilene. Eller så mange jeg kan med standard edition pluss car pass. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Turn 10 ga med 200 mill credits pluss noen biler som unnskyldning for at savegamet mitt ble slettet. Tror jeg vil prøve å samle alle bilene. Eller så mange jeg kan med standard edition pluss car pass. Hvordan ble det slettet? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) Jeg reinstalerte. Pga en svakhet i spillet så blir et nytt blankt savegame laget om spillet ikke får kontakt med MS. Når spillet får kontakt med serverene igjen blir det nye savegamet synket over det gamle. Er et par som har opplevd det og får erstatning. Man må begynne på nytt igjen. Endret 13. januar 2018 av Limbeck Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Haha, det høres kjempekoselig ut. Men skulle tro dem hadde backups av slikt. Burde iallefall vært en lokal backup på selve xboxen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Må man ha Xbox live gold greier for å spille online på PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå