Limbeck Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Angående pit stops for bensin så har jeg kjørt en god del langsløp i dag, og jeg har ikke funnet noen feil der andre biler ikke må inn å fylle bensin. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Det er gode nyheter. Skal kjøre en nå snart (30 runder). Kan du si hvilket løp du kjørte? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 30 Runder på Silverstone. Og mange runder på Hockenheim. Den i Alpene og en jeg ikke husker. I Alpene måtte vi alle inn to ganger. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Kan du teste Laguna Seca også med en litt kjapp bil? Der er rundetidene nede i 1:27-28 ish Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Du må ikke, bare interessert Lenke til kommentar
Osteknutevindu Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Kan du ta 30 runder på Nurburgring Full Circuit også? For å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Huehue hue..Poenget var kanskje at det litt kjipt å måtte bruke pitten i et langt løp, når AI ikke gjør det? Endret 6. oktober 2017 av bshagen Lenke til kommentar
Osteknutevindu Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Er det rekti' av meg å lage en Opel Kadett som gjør 380 km/t? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Det er noe av det beste med forza. Ta en bil som bmw isetta og sette i stor motor Endret 6. oktober 2017 av Limbeck Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Trass det negative med spillet, så har jeg hatt det moro i noen timer med denne her 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Er det noen måte å få kjøredresser og badges uten å kjøpe crates? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Ved å gå opp i level og velge kjøredress fremfor bil eller penger. Men da snakker vi noen timer med kjøring, og jeg usikker på om dette vil gi deg alle sammen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 GeForce 387.92 WHQL driver download Game Ready Provides the optimal gaming experience for Middle-earth: Shadow of War, The Evil Within 2, and Forza Motorsport 7 New Features Added support for OpenGL 4.61 Added NVIDIA GameStream support for HDR under Windows 10 Added Fast Sync support for SLI Fast Sync under SLI is available only on the following 'bridged' SLI configurations:NVIDIA Maxwell GPUs: Any resolution less than 4k NVIDIA Pascal & later GPUs: Any resolution Added support for the DirectX Intermediate Language (DXIL)Includes full support for DirectX 12 Shader Model 6.0, features such as Wavemath, and the DirectX Shader Compiler. Supported only on NVIDIA Kepler and later GPUs. Game ReadyProvides the optimal gaming experience for Agents of Mayhem Game Ready VR Provides the optimal gaming experience for Killing Floor: Incursion http://www.guru3d.com/files-details/geforce-387-92-whql-driver-download.html Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Begynner å bli litt lei av Forza. Savner flere multiplayer lobbies... Meg i den blå S15. Lagt merke til at replayer ikke viser counter steeringen... Endret 11. oktober 2017 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Fikk en kompis på besøk, og vi skulle spille Split screen og ta noen øl.. men det er enklere sakt enn gjort. Megabug i spillet så player 2 har ikke lyd, samt det går ikke å slå av assist på player 2. Rart dem ikke har oppdaget denne buggen.. ødela litt for spillekvelder vår iallefall Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Sim steering er forbeholdt ratt. Ellers er jeg litt enig, ikke helt solgt på FM7. Er dårligere eksoslyder på flere av bilene også Takker for tipset. Jeg spiller med kontroller på XBox One, og satte den på "Sim steering" uten å tenke noe mer over det. Ble aldri helt komfortabel med å få styrefølelsen på bilen. Nå må jeg inn å teste "Normal steering" for å se om det løser problemet mitt. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Synes sim styring med xbox kontroller på pc fungerer veldig fint, standard styringskurve på venstre sticken. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Fikk ikke feelingen med sim steering i FM7 som jeg fikk i FM4 med kontroller. Å sette den til Normal hjalp meg veldig mye Dette er på PC med Xbox-kontroller Endret 16. oktober 2017 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå