BMWCoupeFtw Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Jeg får sånn... 100 rewards, eller 5 millioner om du vil Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Bare husk at Turn 10 har bannet folk i tidligere spill for bruk av glitcher. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Strengt tatt ikke en glitch dette her vel, er vel mer enn exploit? Veit ikke om jeg tør uansett, har ikke lyst på ban Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Har ikke sett noen rapportere glitchen enda. Så peis på! Ellers er det jo en ting man kan gjøre som er ganske mye tregere. Vi snakker rundt 3 millioner per time, men den er lovlig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Digger at Spotify endelig er kommet til Xbox one. Kan digge til sine egne spillelister mens man kjører. Musikken i Forza 6 var grusom så dette er kjekt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Ugh Nei, dette er ikke Forza slik jeg husker det. Ekstremt skuffet over dette spillet, og jeg angrer for at jeg kjøpte Ulitmate. Det finnes ikke kjørefølelse i det heletatt i bilene, og det finnes ikke lenger en eneste grunn til å trimme bilene og ha det gøy. Hvert eneste løp er et løp der man kjører seg opp fra 12-plass mot AI-er som like gjerne kunne vært tog på skinner, det er så kjedelig og statisk at jeg veit ikke helt hva jeg skal si. Dette var greit for 10 år siden, det er ikke greit i dag. Laste ned setups til bilen før et løp? Hvorfor det? Bilen føles nøyaktig lik utFor ikke å snakke om "VIP-gate" opplegget dems og jævla mod-packs? Hva faen er det for noe drit å ha i et bilspill a? "Drive in the Rain" - ok 25% bonus Musikken er søppel. Menyene ser ut som noe de gjorde dagen før launch, det er så rotete. Features som mangler. Glitcher som nå antagelig ødelegger Auction House når det kommer.Beklager hvis jeg er negativ her, jeg skal gi det er forsøk til senere, men dette er her syns jeg var begredelig og gørrkjedelig. Multiplayer er sikkert moro, skal spille det litt etterpå, men karrieremodusen har da pleid å være litt gøy før det også.2/10 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 649,- for standard PC-versjonen. Finnes det noe rimeligere, eller er det eksklusivt i Windows Store? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Jeg kan ikke si meg annet en enig, @bshagen. Som nevnt føles det litt som Forza Horizon & Forza Motorsport har blitt smelt sammen i en fei. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Føles ikke ut som Forza Horizon. For det er faktisk gøy å spille. Fm7 har enn så lenge vært en skuffelse totalt sett for min del og. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 For å illustrere hvor molbo dette spillet kan være:Seeker Open, tredje runde: Laguna SecaTenkte det kunne være greit med en utfordring, så kjører på med Drivatar Difficulty 80% og det lengste løpet som er 30 runder, som gjør at man må i pitten pga fuel og utslitte dekk. Jeg liker litt Endurance racing3 AI-er pitter på runde 30 og resten går ikke i pitten i det heletatt! Jeg måtte i pitten på runde 24 fordi jeg snart var tom for bensin, og dekka var røde. Flaks at jeg kom ut av pitten på 3. plass, hvis ikke så hadde jeg tapt hele løpet. Om jeg hadde kjørt på "Unbeatable - 100%" så hadde det nok ikke gått, siden AI ikke trenger å pitte slik som jeg gjørDette er litt håpløst egentlig Meeeen, vi prøver videre - måtte bare ut med en rant til Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Det er i så fall en massiv feil. Fuel bruk fungerte fint i FM6 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Merkelig. Skal prøve igjen for å se om jeg kan reprodusere det. Forøvrig. Med min STCC-bil (Volvo S60) så vinner jeg og knuser konkurrentene (på 60% skill) på baner som Laguna Seca og andre tekniske baner. Spiller nå på Circuit of the Americas og blir regelrett frakjørt.På langstrekkene, akkurat som om alle bilene har 50hk mer en meg. Tar det igjen i svingene, men i utgangen av svingen så er det "bye bye" til meg, hakke sjans. Setupen jeg bruker er ikke en down force-setup en gang.Noen andre som opplever det samme? Er dette måten de juster AI på, at de bare gir de et slags handicap, men at de kjører likt ellers? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Det er ikke umulig om bilen er optimalisert på veigrep. Jeg har en tendens til å prioritere veggrep. Noe som er dritviktig på Laguna Seca. Og det kan hende det er noe galt med bilen. Spillet er litt nytt og uslipt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Bilen var ikke grep-optimalisert. Ja, får vel vente å se om ting går seg til etterhvert. Kom en patch i dag f.eks. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Fortsatt strålende fornøgd Greitt å få opp Collection tier ganske fort, sparer endel penger der. Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Multiplayer er bæsj. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 A Letter to the Forza Community from Alan Hartman - Turn 10 Studio Head 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Det skal de ha, Turn10, de er ekstremt flinke til å svare fansen og har aldri egentlig vært de som har vært redde for å si at «vi dreit oss ut». Det lover bra, det betyr at endringer vil komme på løpende bånd fremover. Takk for info, xtaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå