Rufati Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Vil gjerne utvide min lagringskapasitet. Det jeg har nå er en 120Gb WDC S-Ata disk, og er nå lei av å slette stash hver gang jeg kommer over noe søtt. Har Abit IS-7 HK, med bare 2 S-ata tilkoblinger. Vil gjerne kjøpe S-ata, men har lyst på 2 disker til. Evnt. noe S-Ata Raid prosjekt. Kjøper vel ikke Ata disk nå til dags, hmm? Forslag på et hva som er mulig av hovedkort med 4+ S-ata tilkoblinger? Ikke noe særlig høyt priset! Gidder ikke skifte mer i første omgang... HD'ene bør ikke bråke særlig (ikke at det gjør noe ettersom jeg har boxed vifta til P4'en enda.. ) Mer om jeg ramler over et vankjølings kit eller noe, kjipt om HD'ene ligger å drar seg i masse Db Info forøvrig: 1 stk. WDC 120Gb S-Ata Abit Is-7 P4 2.4C\800mhz Sapphire Rad. 9800np 512mb 3.2k Twinmos (DC) Endret 8. desember 2003 av Rufati Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kjøper vel ikke Ata disk nå til dags, hmm? Jo, dersom man ikke har S-ATA muligheter på hovedkortet Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Siden du har en ledig for S-ata kan du vel kjøpe denne! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=10&s=pl Masse plass!! Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jo, 250Gb er en grom disk Men hadde uansett tenkt mer i retning av 2x160Gb S-Ata disker eller noe. Vet liksom ikke noe om forskjellen på f.eks. WD og Maxtor; Støy, Hastiget, Erfaringer osv? Når det gjelder HK er det vel bare å surfe litt selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå