oggeldoddeli Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Hei! Da jeg var på sesjon i April tidligere i år, så søkte jeg meg inn i saniteten i August 2017. Men kom ikke inn fordi jeg ikke var tjenestedyktig. Etter å ha klaget fikk jeg på fredag et brev om at jeg har blitt tjenestedyktig. Men i det brevet stod det at jeg skulle møte opp August 2018. Dette synes jeg egentlig er veldig lenge til, og har lyst til å komme inn så kjapt som mulig. Da har jeg lyst til å endre August 2018 til Januar 2018. Ringte forsvaret og de sa at jeg måtte skrive en formell. Jeg er veldig usikkert på hva jeg skal skrive i denne formelle klagen. De sa den måtte inneholde hva jeg ønsker å bytte til og hvorfor. Men som sagt er jeg usikker på hva jeg skal begrunne det med. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Trenger nok ikke noen spesiell begrunnelse annet at du har lyst til å dra i militæret og at du ikke vil vente så lenge da du vil ha noe å gjøre med en gang og det ikke er sikkert at du får jobb i mellomtiden. At du ikke vil ha døtid er en god grunn vil jeg si. Så kan du jo også argumentere med at det vil bli lettere å finne jobb etter førstegangstjenesten siden arbeidsgivere liker folk som har det på CV'en. Vet ikke helt hvordan du bør skrive det for at det skal se bra ut, men det fikser du sikkert selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå