myreværingen Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 (endret) Det er litt vanskelig å forklare men når jeg spiller Rocket League så henger spillet seg i korte perioder. Altså bare noen få frames. Det bruker å bli bedre når jeg restarter PCen men så blir det verre jo lengre den er i gang. Kan det tenkes at det har noe med RAM'en og gjøre? Specs: GPU: GTX 1080TI Zotac AMP CPU: i7 7700K Kaby Lake RAM: Corsair vengeance LPX 3200MHZ MB: Asus ROG Strix Z270E Takker på forhånd for hjelpen Endret 25. september 2017 av myreværingen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Har du logget temperatur avlesninger under spill. Sjelden noe hw som gir seg utslag sånn du forklarer i ett enkelt spill/applikasjon. Ellers tror jeg det er mest sannsynlig er software/driver relatert https://forums.geforce.com/default/topic/992937/what-happened-suddenly-choppy-stuttery-gameplay-but-no-fps-drops/ Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 (endret) Har du logget temperatur avlesninger under spill. Sjelden noe hw som gir seg utslag sånn du forklarer i ett enkelt spill/applikasjon. Ellers tror jeg det er mest sannsynlig er software/driver relatert https://forums.geforce.com/default/topic/992937/what-happened-suddenly-choppy-stuttery-gameplay-but-no-fps-drops/ ja temperaturene er fine, takk for linken forresten. Får håpe dette fungerer da Endret 25. september 2017 av myreværingen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Alltid lurt å prøve eldre drivere for å se om det eliminerer problemet. Er litt nysgjerrig på hva resultatet blir så du må gjerne oppdatere tråden «åkke som». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå