Gå til innhold

Pc går i svart!

hondamainn

Anbefalte innlegg

Hei alle pc-geeks der ute ;)

Jeg har en Asus som trengte å reinstalleres på nytt for en stund siden.

Etter det, så ble pc'n tregere, sånn egentlig. Tar tid for den å starte opp, tar tid for den å vente til den har jobba seg ferdig, etter jeg har trykt på internett-ikonet. Dette skjedde ikke før. Men det største problemet er vel i grunn at når jeg går på startlinjen og trykker på og avslutter, så går skjermen i svart. Men det lyser fra Av-PÅ-knappen. Så med andre ord blir den ikke ordentlig skrudd av. Og pc'n er ganske varm hvis jeg skal bruke den dagen etter, samt at jeg ikke får til å skru den på, annet enn ved å holde inn Av-På-knappen slik at den skrur seg av, for så å trykke på den og starte ordinert.  Det samme gjelder hvis jeg bruker HDMI fra pc til tv, og skjermen går i modus, eller tv'n blir skrudd av, og jeg skal berøre pc, er skjermen svart, men det lyser i Av-På-knappen og et lys ved siden av. Tar jeg ut HDMI fra pc, er skjermen fortsatt svart, men det lyser oppi hjørnet. Så må jeg gjøre samme prosessen for å få liv i den igjen.

Kan noen hjelpe meg steg for steg, slik at den blir nogen lunde normal igjen?

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det Windows 10? Siste versjon?

Her er en beskrivelse av hvordan man slår av "Hybrid Shutdown", se om det hjelper. ("Power options" finnes i Kontrollpanelet)

http://www.instructables.com/id/how-to-Fix-shutdown-problem-in-windows-10/

Her er flere mulige løsninger: http://www.drivethelife.com/windows-10/fix-windows-10-wont-shut-down.html

Windows 10, siste versjon, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...