AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Gir du mannen din oralsex? Hvor ofte gjør du det? Liker du det selv, eller gjør du det kun for hans nytelse? Skjer det kun under selve sexakten eller kan du gi en blowjob «ut av det blå» uten å forvente noe tilbake? Gir du oralsex helt til han kommer? Hvordan lar du han isåfall komme? Anonymous poster hash: 97c25...1b2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Nå er jeg ikke sammen med han, men har noe på gang. Suger han som regel hver gang vi møtes. Jeg liker det faktisk, spesielt om jeg har drukket litt for da blir jeg mye mer selvsikker. Skjer som oftest før sex, men det skjer også ut av det blå uten at jeg forventer/vil ha noe tilbake. Synes det er lettest at han bare kommer i munnen, men spiller egentlig ikke så stor rolle hvor han kommer for min del. 8 Lenke til kommentar
Kimchi wasabi Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Jeg møter ikke ofte mannen min heller, vanligvis en gang i uken. Jeg suger han av og til, men ikke for ofte (cirka sånn 2 av 5 ganger vi møtes). Jeg gjør det for begge grunner, jeg liker å suge og han får nytelse av det. Det skjer før sex, men det er sjeldent jeg suger til han kommer siden han foretrekker å komme i underlivet. 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Jeg er ikke kjempefan av blowjobs, så de skjer ikke SÅ ofte men av og til. Som oftest uten at vi har sex i det hele tatt, ergo ut av det blå. Gjør det fordi jeg liker at han liker det så godt. Holder på til han kommer, og han får ikke komme i munnen da jeg blir dårlig av smaken. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Nå er jeg ikke sammen med han, men har noe på gang. Suger han som regel hver gang vi møtes. Jeg liker det faktisk, spesielt om jeg har drukket litt for da blir jeg mye mer selvsikker. Skjer som oftest før sex, men det skjer også ut av det blå uten at jeg forventer/vil ha noe tilbake. Synes det er lettest at han bare kommer i munnen, men spiller egentlig ikke så stor rolle hvor han kommer for min del. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Nå er jeg ikke sammen med han, men har noe på gang. Suger han som regel hver gang vi møtes. Jeg liker det faktisk, spesielt om jeg har drukket litt for da blir jeg mye mer selvsikker. Skjer som oftest før sex, men det skjer også ut av det blå uten at jeg forventer/vil ha noe tilbake. Synes det er lettest at han bare kommer i munnen, men spiller egentlig ikke så stor rolle hvor han kommer for min del. 61OjmyAmVQL._SX355_.jpg Haha hæææ Lenke til kommentar
Madde123 Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Ikke til han kommer, er redd for å ikke få puste, eller sette i halsen! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2018 Kan fortelle fra samboeren min sin side.. "Hell to the NO!" Gjorde det mye i starten, men med tiden har det gått ned til kanskje 1-2 ganger i året Hun liker det rett å slett ikke Vi er såpass åpne med hverandre og vi kom frem til jeg får ha en "fetisjpartner". Hun tenner på å gi blowjobs og bare det. Så vi møtes for en blowjob også skiller vi veier igjen og går tilbake til våre partnere og koser oss Funker bra for oss da jeg er 10x mer seksuell enn min partner og hun ikke er av den sjalu typen og har akseptert at vi har forskjellige behov Anonymous poster hash: cec3b...cbb 1 Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Kan fortelle fra samboeren min sin side.. "Hell to the NO!" Gjorde det mye i starten, men med tiden har det gått ned til kanskje 1-2 ganger i året Hun liker det rett å slett ikke Vi er såpass åpne med hverandre og vi kom frem til jeg får ha en "fetisjpartner". Hun tenner på å gi blowjobs og bare det. Så vi møtes for en blowjob også skiller vi veier igjen og går tilbake til våre partnere og koser oss Funker bra for oss da jeg er 10x mer seksuell enn min partner og hun ikke er av den sjalu typen og har akseptert at vi har forskjellige behov Anonymous poster hash: cec3b...cbb Fy søren du er heldig. I fast forhold OG en skreppe som kommer innom en gang i blandt for å gi deg en blowjob- med velsignelse fra kona.. 3 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Kan fortelle fra samboeren min sin side.. "Hell to the NO!" Gjorde det mye i starten, men med tiden har det gått ned til kanskje 1-2 ganger i året Hun liker det rett å slett ikke Vi er såpass åpne med hverandre og vi kom frem til jeg får ha en "fetisjpartner". Hun tenner på å gi blowjobs og bare det. Så vi møtes for en blowjob også skiller vi veier igjen og går tilbake til våre partnere og koser oss Funker bra for oss da jeg er 10x mer seksuell enn min partner og hun ikke er av den sjalu typen og har akseptert at vi har forskjellige behov Anonymous poster hash: cec3b...cbb Fy søren du er heldig. I fast forhold OG en skreppe som kommer innom en gang i blandt for å gi deg en blowjob- med velsignelse fra kona.. Snakk om og vinne i lotto og finne en oljebrønn samtidig! 11/10 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2018 En kvinne har lovfestet plikt til å ha sex med mannen i Øst-Europa, nærmere bestemt Malta. Jeg synes personlig at kvinnen må være pliktet til å suge mannen. Anonymous poster hash: 49fdc...6ef 5 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 En kvinne har lovfestet plikt til å ha sex med mannen i Øst-Europa, nærmere bestemt Malta. Jeg synes personlig at kvinnen må være pliktet til å suge mannen. Anonymous poster hash: 49fdc...6ef hvor i østeuropa finner du malta? 6 Lenke til kommentar
Mymlen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Nei, han smaker og lukter fisk 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Nei, han smaker og lukter fisk Da har du jo valentines gaven i boks: Anonymous poster hash: e5c02...231 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Jeg suger han av og til men jeg liker det ikke lenger. Det lukter ofte urin av penisen hans (enda jeg vet han nettopp har vasket seg og at han gjør det skikkelig) jeg synes han har ganske mye forhud sammenlignet med de andre guttene jeg har ligget med. Forhuden dekker hele penishodet. Jeg tror det er det som gjør at det er vanskelig å få rent alt (ja - han trekker bak forhuden når han vasker seg og han bruker såpe. Jeg vet at han passer hygienen) Jeg pleide å gi mange blowjobs før, men urinlukt/smak + at han bruker veldig lang tid før han kommer gjør at det ikke frister noe særlig lengre:( Gutter som bruker lang tid før de kommer: gull når man har vaginal sex - kjipt når kjeven begynner å verke. Men ber han om en BJ får han det. Og han går ned på meg også. Anonymous poster hash: 865cc...e2a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Hva i helvete? Hvorfor skal en kvinne MÅTTE suge pikk? Og folk skjønner ikke hvorfor #Metoo er så viktig.. Anonymous poster hash: 865cc...e2a 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg