mobile999 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Det er vel ikke interessant siden man overklokker den i steden. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Snakker ikke Intel om en erstatter for den nå etterhvert ganske gamle HD audio løsningen sin. Er dette noe som kommer allerede nå? Eller blir det i neste runde? Min Core i5 3450 holder fortsatt koken, men på ett eller annet tidspunkt må jeg bytte den ut. Og da er det jo greit å få med seg litt nyvinninger som man kan ha bruk for, og ikke bare litt høyere frekvens. Mener å ha lest at Z370 skal få ny lydbrikke, men det er ingen som skriver noe om det, så kanskje jeg husker feil. Noen som vet? Det er i hvert fall på tide... Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 (endret) Hva er greia med Z370 brikkesettet? ser jo bare 6 sata porter på alle hovedkort, støtter ikke Z370 fler? Endret 13. november 2017 av Barkster Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Hva er greia med Z370 brikkesettet? ser jo bare 6 sata porter på alle hovedkort, støtter ikke Z370 fler? Nei, maks seks harddisker: https://www.anandtech.com/show/11860/z370-motherboards-asus-asrock-ecs-evga-biostar-msi-gigabyte (avsnittet etter bildet under "Intel Z370 Chipset".) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå