Roar Kneppen Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Utsnitt av Vigelandskulptur 83 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Det har jeg gjort. Har nå 28" 4K fullskjermbilde og grafikken dekker da skikkelig halve skjermen. Med lavere skjermoppløsning vil den kanskje dekke nesten hele flaten? Flott motiv, men jeg finner ikke ut av hvilken figur du har brukt som "råmateriale". Jeg havnet til slutt på Monolitten? Forøvrig åpner jeg alle v1 bildene fra linken. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Det har jeg gjort. Har nå 28" 4K fullskjermbilde og grafikken dekker da skikkelig halve skjermen. Med lavere skjermoppløsning vil den kanskje dekke nesten hele flaten? Flott motiv, men jeg finner ikke ut av hvilken figur du har brukt som "råmateriale". Jeg havnet til slutt på Monolitten? Forøvrig åpner jeg alle v1 bildene fra linken. Mvh.Oddvar Ikke selve monolitten, men en av de rundt. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg