oglabar Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Jeg liker ikke ordet wingman så godt, men jeg kommer ikke på noe bedre ord. Jeg er ute etter en å gå ut med for å sjekke jenter i Oslo i hvert fall. Jeg er over 30 selv, så helst noen over 25. Jeg liker ikke sånne pick up-greier så godt, så helst ikke for mye av det, ikke rutiner og triks. Vennene mine er i forhold, og er litt sjenert selv, pluss kjedelig å gå ut alene, så derfor jeg leter etter noen. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Fiks sjenertheten så ordner resten seg av seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Pass på så du ikke blir wingman selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg kunne posta et bilde av Val Kilmer men jeg lot være Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Styr unna Oslo. Damene der er bortskjemte og har generelt dårlige verdier. Ikke noe å trakte etter. Gjelder ikke alle så klart, men det er større sjanse i andre byer. Anonymous poster hash: 3883e...ee7 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Det var en tåpelig påstand. Mange av damene i Oslo kommer fra andre byer, men bor for tiden i Oslo. Endret 9. oktober 2017 av BadCat 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Det BadCat sa. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Det var en tåpelig påstand. Mange av damene i Oslo kommer fra andre byer, men bor for tiden i Oslo. Så de som er fra Oslo er bortskjemte med dårlige verdier? Lenke til kommentar
oglabar Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2017 Til dere som var spydige: Unødvendig. Angående Oslo-damer: Det samme kan kanskje sies om hele Norge? Jeg foretrekker vel polske, sør-koreanske og damer fra en rekke andre nasjonaliteter før norske. Men er jo her jeg bor, så best å forholde seg til det. De er jo forskjellige også. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Det er ikke unødvendig. Spydige folk er spydige, hva annet forventer du at de skal gjøre? Endret 11. oktober 2017 av BadCat Lenke til kommentar
oglabar Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2017 Nå trenger man ikke kommentere alt om man ikke har noe å tilføre diskusjonen. Mente heller ikke deg. Lenke til kommentar
nacario Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Pass på så du ikke blir wingman selv. haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå