kola1 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Har slitt med rødhet i ansiktet sikkert 2/3 av livet mitt, noe som til tider kan være veldig vanskelig psykisk sett. I tillegg har jeg psoriasis, og det er ingen i familien min som lider av noen av delene. Jeg tror (har snakket med hudleger) at det kommer av en forfrysning når jeg var 4-7 år gammel. Har sikkert gitt bort 40 000 kroner på diverse hudsalonger, som lover GULL OG GRØNNE SKOGER. Dessverre så fungerer det jo ALDRI på meg, men jeg er jo så naiv og prøver på nytt, og nytt. I Norge finnes det ikke annet enn laser og kremer, men disse (laserne) er hovedsaklig rettet mot mennesker med rosacea (jeg har ikke rosacea, selv om det ser sånn ut). Det jeg ønsker er en operasjon som gjør at jeg kan få muligheten til å ha ett lysere ansikt. Det må da finnes noe slike tilbud i USA, Polen, Tyskland eller en annen plass? Hadde ikke trengt ett sekund betenkningstid om operasjonen kostet 100 000 - 200 000 NOK å utføre, om de garanterte meg ett positivt resultat. Men finnes det ett eller annet land i verden som er spesialister på dette feltet? Det må da for guds skyld finnes.... Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Hørt om sminke? Det er rellativt billig og trolig det beste alternativet man har, ellers må folk flest leve med de utslett og faenskap de er født med.. Du må tenke litt over om du gjør det for din egen del eller andres del. Lenke til kommentar
kola1 Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 Hørt om sminke? Det er rellativt billig og trolig det beste alternativet man har, ellers må folk flest leve med de utslett og faenskap de er født med.. Du må tenke litt over om du gjør det for din egen del eller andres del. Er gutt, så sminke er helt uaktuelt. Jeg ønsker da selvsagt å gjøre det for min egen del. Liker ikke akkurat å mobbe meg selv, og ha selvtillit på nivå med en komapasient. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Vet ikke om dette blir korrekt for din del Anonymous poster hash: f96e3...d27 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Postet litt tidlig forrige innlegg. Vet ikke om dette er relevant for deg, men de operer mot ansiktrødme ved Akershus universitetssykehus. https://www.ahus.no/avdelinger/kirurgisk-divisjon/karthorax#les-mer-om-kar-/thoraxkirurgisk-avdeling Anonymous poster hash: f96e3...d27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå