Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

På jakt etter madrass på 150cmx190cm


Anbefalte innlegg

Jeg har sett på å kjøpe en seng med målene 150x190. Sengen selges brukt, og kommer med en madrass fra 60-tallet som jeg gjerne skulle byttet ut før jeg tok den i bruk. Nå har jeg sjekket alle butikker jeg kommer på etter madrasser med disse målene, men det viser seg at det er ganske vanskelig å få tak i.

 

Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe en slik madrass som standard? Evt. ca hva det koster å bestille spesialmål fra Jensen, Svane e.l.? Er student, så pris er ganske viktig.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En vanlig skummadrass er det bare å skjære til. Springfjærmadrasser tviler jeg på at du får i tilpasset størrelse.

 

Edit: Eller kjøpe 2 x 75 cm brede og legge en slik i mellom: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40272353/

 

Edit: En queen size mattress er gjerne 150cm x 203 cm. Men så store madrasser er dyre å importere.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Det hjelper vel ikke å kjøpe 2 x 75 cm madrasser når de blir 10 cm for lange? Finnes madrasser på 150 x 200 også.

 

Det er flere firmaer som leverer madrasser på mål (kjempetips: google "madrass på mål"), men hvis pris er viktig så glem hele posjektet. Da er det mye bedre å kjøpe noe nytt med standard mål rimlig på Ikea, Jysk e.l.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...